zwangeren om mij heen

A

Anoniem

Guest
Gisteren naar het theater geweest. Samen met mijn nichtje zij is 30 weken zwanger. Ze vertelde me dat haar collega donderdag had medegedeeld dat zij ook zwanger was. Vandaag gaan we naar een vriendin van mij. Zij vertelde me vorige week dat ze zwanger was.

Tja ook al kan ik het logisch relativeren allemaal. Maar gisteren dacht ik echt van, waarom lukt het hen wel en mij niet. Gisteren zijn ook de rode duivels gekomen. Dus ik moet weer lang wachten. Ja aan de ene kant heb ik zoiets van fijn dat ze er na de mk zijn en dat ik niet nu zwanger ben want ik heb een foto laten maken en pijnstillers geslikt. Maar mijn gevoel baalt toch wel.

Gisterenavond ook nog ruzie gehad met mijn mannetje. Heb even een dipje. Het lukt staks wel weer, maar ik baal wel even ja.

Groetjes
talke

he meid!
wat vervelend dat die rotduvels er weer zijn! is nooit leuk!
meid,hou moed,voor ons gaat de zon ook wel weer schijnen en dan zijn er weer andere meiden die mischien graag zwanger willen worden maar het nog niet zijn!
sterkte!

liefs marjolein

Hee Talke,

Ik begrijp je helemaal! Wij zijn sinds nov 2005 bezig en sindsdien kondigt zich de ene na de andere zwangerschap aan in onze omgeving. Ik ben natuurlijk blij voor ze, echt waar, maar zelf wordt ik er ook een beetje depri van!! (om het maar niet te hebben over de vraag wanneer wij aan kinderen gaan beginnen..

Hee onze tijd komt nog gewoon!!! We blijven elkaar gewoon allemaal steunen tot het zover is!!
Postief blijven denken!!!

Kop op!

Groetjes jelka

Hoi Talke,
Even een dip?
Ik begrijp het goed hoor.
Ik was ook allang bezig om aan een derde kindje te beginnen in mijn hoofd zeg maar..
Alleen de situatie liet toen niet toe dat we er voor konden gaan.
Nu hebben we op mijn werk 5 zwangeren gehad, en dan zit je er weer midden in he..
Ik was zo blij dat ik weer zwanger was, en weer omdat het niet lang op zich heeft laten wachten..
Maargoed, collega's allemaal enthousiast reageren...maar ik zei meteen al dat ik er geen goed gevoel bij had.
Ze schrokken wel, en nu het helemaal mis is gegaan leven ze erg mee.
Dat scheelt wel hoor.
Maargoed in mijn werk zie ik ook erg veel dikke buiken, en baby's.
Ik gun ieder dat geweldige geluk....maaaaaaaaar..wil het zelf ook graag nog eens meemaken.
De wens voor een derde is niet kleiner, maar je hebt wel afleiding aan je oudere kids.
En ik denk maarzo, die twee heb ik toch maar mooi!
Het knaagt wel zeker hoor.
Sta net ook weer op met knallende koppijn...allemaal van de ''stress'' denk ik.
Slecht geslapen ook nog.De buren van een paar deuren verder hadden feestje buiten, met muziek en kabaal tot 4.30 vanmorgen..
Altijd weer fijn..
Kom uit je dip!!!
Je gaat er straks weer voor, en dan moet je wel positief beginnen he!
Ik wacht nog wel even ongi af over een paar weekjes denk ik..
en dan maar zien hoe we ons voelen..
groet en toch een fijne dag ..
R

Talke!!!

Achter de wolke sjijnt altied de zon!!!!!

Leefs,Swinnie

Hey meid,

Vervelend dat je in een dip zit.....maar probeer voor je te houden dat jou tijd ook eerdaags komt. Ik ken het gevoel van al die zwangeren om je heen, maar ja straks hoor jij daar ook bij. Al weet ik dat dat geen troost is. Mijn buurvrouw is zwanger 3 collega's en ik zie overal dikke buiken. Maar ik denk dan, als jullie buik weg is (zijn bevallen,) dan is het mijn beurt om er mee te pronken. Maar die dips horen er ook bij, er is een hoop met je gebeurd de afgelopen tijd, dat moet je niet vergeten.

Maar na deze tijd komt een andere...

Ik zal hier niet zo vaak meer zijn, want ik ben er teveel mee bezig. Moet ff wat afstand nemen. Ik ga me morgen weer storten op mijn baan en dan zie ik het allemaal wel.... Maar zal hier dus niet zo vaak meer te vinden zijn. ALs ik positief test ben jij natuurlijk de eerste die het hoort met al die andere lieven meiden...Swinnie, Daan, Sweety en Tamaar. Meiden eerst bedankt voor jullie steun en als ik ff online ben en het nieuws is goed of er zijn andere vorderingen dan horen jullie het van me!!

Een hele dikke knuffel en succes met zwanger zijn, worden en geniet allemaal van de mooie dingen om jullie heen..

Liefs Dre (tot gauw hoop ik, met goed nieuws)

Hoi Dre!!

Ik hoop dat je dit nog effe leest.

Ik wens je heeeeel veel succes en hoop dat we je hier gauw weer mogen begroeten en dat je dan goed nieuws hebt!!!!
Ik gun het je!!!
Knap dat je even afstand probeert te nemen van het forum...mij lukt dit helaas nog niet...

Ik wens je het allerbeste...enne...flink klussen he???

Heeel veel liefs,Swinnie

Ik snap wat je bedoelt, waarom lukt het blijkbaar bij die anderen wel en bij ons niet?! Maar vergeet niet dat je niet weet hoe lang zij al bezig zijn. Ik hoor regelmatig vrouwen die ruim een jaar bezig zijn geweest zonder dat iemand dat wist. Wanneer ze dan zwanger raken lijkt het alsof het allemaal vanzelf gaat, terwijl dat dus niet zo hoeft te zijn.

Het gaat ons ook wel lukken hoor! En dan pronken wij met onze mooie buiken!

Succes en houd de moed & het plezier erin.

Liefs,
Marian

Terug
Bovenaan