zwangeren om mij heen

Hoe is het met ons Talke en haar dipje? Voel je je alweer wat beter?? Hopelijk hebben jij en je mannetje het weer bijgelegd...

En ja, wat al die zwangeren om ons heen... ik denk dat we nu we er zo mee bezig zijn die zwangeren ons pas opvallen... voorheen waren die er ook wel, maar die zag je dan niet met andere ogen, zoals nu... Maar ik begrijp je frustratie... ik zie ook in elke winkel waar ik ben en in elke film/tv-programma die ie ik zie wel een vrouw zwanger worden, zijn of die net d'r kind uitpoept.   Maar het is wel zoals Marian zegt... je weet niet hoelag die vrouwen al bezig zijn geweest... Mocht ik straks eindelijk zwanger zijn, dan zien ze aan mij ook niet dat het me niet is komen aanwaaien...   En aan de andere kant... als we helemaal geen zwangeren meer zouden zien... waar is dan nog de motivatie dat het ooit wel goed komt??

Nou meid, hou je taai en als je even lekker van je af wilt praten: wij zijn er voor je!

Liefs,

Tammy

Dag meiden,

Het gaat wel weer hoor. Gisterochtend had ik echt een dip, mede omdat ik ruzie had met mijn mannetje. Gisterenmiddag hebben we het weer bijgelegd. Want het was eigenlijk een onzin ruzie. Hij kwam thuis met een heeeeel groot stuk chocola, ja dan smelt ik wel. Ik ben dol op chocola, maar nog meer op mijn man.

Ik heb gisteren met mijn vriendin besloten die pas zwanger is dat we dat in ieder geval nog samen zullen zijn! Zo! Dat hebben we effe besloten.

Dre als je dit nog leest jammer dat je wat afstand gaat nemen. Maar wel begrijpelijk natuurlijk. Nu krijg je ook meer afleiding door je kids op school. En inderdaad teveel ermee bezig zijn is niet goed. Ik ben er misschien ook veel mee bezig, maar ik kan niet anders.

Ja ik heb gelukkig mijn werk, de renovatie van de badkamer komt ook al dichterbij, dus dat geeft me zeker afleiding. Maar als ik iets in mijn hoofd heb............

Dikke kus
talke

Ja, vreselijk al die zwangeren om je heen. En vooral als ze ook nog eens vertellen dan het binnen een of drie maanden raak was!!!!!

Hoi Talke,

Ik was toch nog ff aan het kijken of er nieuws op stond, stom he. Ik wil echt ff minderen en niet meer elke dag kijken. Lukt nu ook niet, want ik zit met mijn werk, vandaag de eerste dag gehad, lekker die afleiding. Maar toch toen ik thuiskwam in een leeg huis, want mijn man is vandaag naar school, dan valt het niet mee hoor. Ik ben ook misselijk, moe, rugpijn en pijn onder mijn oksels...  enz. Maar dat zal wel komen door dat gerommel in mijn hormoonhuishouding van de afgelopen maand. Ik moet denk ik deze week ongesteld worden. Zit nu op dag 25 geloof ik...en had een cyclus van 31, had gehoopt dat ie wat korter zou worden, maar misschien dan ook maar beter dat het ongeveer hetzelfde is gebleven. We hebben wel fanatiek geklust, maar durf niet meer te hopen.....

Ik las net dat je aan het renoveren bent, leuk ja. Wat zijn jullie allemaal aan het mooimaken..En wat fijn dat het weer goed met je mannetje is, lekker he chocola...maar idd de man is nog lekkerder...

Waarom kun jij geen afstand nemen??t' Is natuurlijk ook wel erg gezellig hier. Maar ik lees teveel, en ook teveel verdrietige dingen, en dan denk ik straks gebeurt mij dat ook, ik weet dat dat niet reeeel is, maar ik schrik daar soms best van. Ik voel me nog steeds af en toe verdrietig over mk van 7 weken, maar of ik dat 2 of 3 aan zou kunnen zoals sommigen...ik heb diep respect voor die meiden.

Hoe lang is je vriendin zwanger??? En idd wat een vloedgolf van zwangeren he....lijkt net of het een virus is, waar ik graag mee besmet zou willen worden!!!! en jij natuurlijk ook. Hoe oud ben jij??

Wat een nieuwsgierigheid he....

liefs Dre

hey nog ff met mij...

ik heb je net verteld over die klachten , maar ik ben ook steeds zo licht in mijn hoofd. Dacht afgelopen week een aantal keren dat ik zou flauwvallen, ineens heel licht in mijn hoofd en warm en zweterig. Heb jij dat ook weleens, tijdens je ongesteldheid???

Ha dre,

effe denken wat je ook alweer schreef.......... lastig als je dat niet kunt zien. Maar jouw klachtjes komen mij niet bekend voor tijdens mijn cyclus. Ik denk dat jij wel eens zwanger zou kunnen zijn!

We zijn trouwens nog niet begonnen aan de badkamer, paps is de spullen voor me aan het regelen hij is vertegenwoordiger van sanitair, dus dat is lekker handig. De vriendin waarover ik vertelde is nu waarschijnlijk 6 weken zwanger. Ze weet niet wanneer haar laatste menstruatie was. Ze konden afgelopen week nog niets zien dus het is echt nog heel pril.

En waarom ik geen afstand kan nemen......... ik weet het niet het enige dat ik weet is
IK WIL HET ZO GRAAG. Ook merk ik dat ik het lastig ga vinden als mensen vragen stellen. Dat had ik voorheen niet zo. Wel nu het mis is gegaan. In mijn agenda had ik de weken al genoteerd, ik baal dat ik dat heb gedaan. Nu wordt ik er elke keer mee geconfronteerd. En als ik dan de dagen van de cyclus in de agenda erbij noteer denk ik, ik ben  terug bij af! Weer een andere keer denk ik, deze maand halen we alles uit de kast. Maar goed je hebt het niet voor het kiezen.

Ik wil niet zeggen dat het mijn leven beheerst maar ongeveer de helft wel.

Nou ik hoop dat jij deze ronde echt meegaat op de bus van Tamaar.

ooo vlgs mij vroeg je hoe oud ik was? 33 wordt in december 34 met alle hoop in mijn hart hoop ik dat ik die verjaardag niet alleen hoef te vieren, in de zin van ...........

Hoop doet leven zeg ik dan maar

kus kus
talke

Hey Tal!!

Ik ben blij dat je hier toch nog af en toe bent!!
We maken het wel gezellig zo vind ik!
Ik ga ook voor jou ontzettend hard duimen,
stap maar gezellig in de puf of klusbus!!

Liefs,Swinnie

leuk we zijn tegelijk aan het chatten. Jij bij het ene topic en ik bij het andere.

Grappig he. nu   ga ik toch echt dat stukje chocola halen.

doei
tot zo

Terug
Bovenaan