zwangerkaDOOS.... :)

Hoi,
Zijn er meer die de zwangerkadoos van Felicitas 2x gehad hebben?? Ik had een bon thuis gestuurd gekregen en daar heb ik hem bij de Etos mee opgehaald. Gaat de bel van de week, staan ze van de post aan de deur met nog een doos! ik dacht: hé volgens mij had ik die al?? Ja dus!  er zat een brief in dat ik em via de post kreeg omdat ik niet in de gelegenheid geweest was om er om te gaan...

maarre, moet ik die nu terug gaan sturen of gewoon laten doen?? is wel handig hihi een 2e pak billendoekjes en een 2e aventfles!!

Zou hem lekker houden, is niet weg die fles en billendoekjes.

Ik kreeg gister mijn kraampakket al, nu in een plastic bak (jammer dat de deksel los zit en niet vast geklipt kan worden). En daarbij een setje babyverzorgingsproducten (onbekend merk) en een badjasje. Erg leuk dus allemaal. Beter dan de vorige. Natuurlijk zijn alle medische dingen eigenlijk het zelfde. Dus snel deksel er weer op en weg zetten!

Hebben jullie hem al gehad??

groetjes Nanda

Hoi

Hier nog iemand met hetzelfde verhaal. Ik heb hem in januari opgehaald met een kaart en vervolgens kreeg ik hem eind februari ook nog eens met de post. Ik heb maar gebeld om te vragen wat ik ermee moest doen. Er werd mij gezegd dat ik er wel iemand anders blij mee mocht maken. Ik denk dat het ook handig is wat van die dingen die erin zitten bij opa's en oma's achter te laten.

Groetjes Mariska (27 weken)

Hier jammer genoeg (nog) niet. Ik heb hem destijds wel opgehaald, maar niets aan de deur gezien. Altijd handig die freebees...

Nanda, tipje voor de plastic bak, bij de Ikea verkopen ze clips die op veel van die bakken passen. Dat is een zakje met 4 losse clips om de deksel aan de bak te bevestigen, je vindt ze bij de plastic bakken (50 cent of zo voor zo'n zakje). Erg makkelijk !

die van etos heb ik opgehaald een paar weken geleden,eind maart kan ik die van kruidvat ophalen,en dan met 7 maand die van prenatal als het goed is!
ik wil nog meer van die pakketten;)

groetjes nienke

lekker zo'n extra doos..

Ik moet hem van de kruidvat nog ophalen kan pas in april, dit omdat de geboortedatum nog een maand later is door de misverstand in het begin met uitgerekende datum, etos doos heb ik wel al opgehaald.. en nu is nog wachten op de uitnodiging van de prenatal doos hihihi

Groetjes Claudia

Bij babydump kun je ook een doos aanvragen.

Website babydump
Bij de C-1000 kun je na de geboorte een doos ophalen, je moet wel een geboortekaartje mee nemen.

Website C-1000.

Volgens mij kun je na de geboorte ook bij de Etos nog een doos ophalen, wel weer eeen geboortekaartje meenemen.

Verder heb ik bij Kruidvat en Prenatal en van Felicitas een doos aangevraagd.

En natuurlijk bij je ziekenfonds.

Terug
Bovenaan