zwangerkaDOOS.... :)

oh jammer eigenlijk, ik had ook een ophaal-kaart van de etos, en toen werd hij opeens thuis gestuurd! Ik dacht, dan kan ik hem vast niet meer ophalen met deze kaart en heb hem weggegooid (wat stom eigenlijk!!).
Ook ik ben dol op die avent flesjes, en wilde best nog zo'n doos...
Nou ja, niks aan te doen...

Bij mij  zijn ze van de week ook aan de deur geweest voor de doos. Ik ben nog wel met mijn bonnetje naar de Etos geweest maar ik was 3 dagen te laat dus ik kreeg hem niet meer mee vanuit de winkel. Wel erg leuk zo al die dozen. Die van het kruitvat kan ik begin april ophalen en die van prenatal duurt nog even. In de 7e maand geloof ik. Ook ik heb de doos van de babydump. Dat van de c1000 had ik ook een keer gelezen. De tijdschriften zijn ook leuk om te lezen.

Groetjes Yvonne

Leuk hé al die dozen.
Ik heb vorige week de Blije Doos van Prental opgehaald. Er zat niet heel veel bijzonders in maar wel leuke en handige dingetjes. Volgende maand die van kruidvat, moet alleen nog even zoeken waar ik de bon heb gelaten.
Laten jullie de mevrouw van Felicitas komen? Dit keer doe ik het niet meer. Vorige keer was ze een half uur te vroeg, ik was nog aan het kolven dus kon niet open doen, stond ze pissig op mijn voicemail. Ze heeft een half uur in haar auto gewacht. Gelukkig leek ze haast te hebben en ging snel door alle aanbiedingen heen.

Groetjes!

Terug
Bovenaan