ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Hi Moekje,

WOW!!! Wat een maand zeg!!! Ook jij van harte gelukgewenst met je zwangerschap. Dat je kindje nog maar lekker lang in je buik mag blijven zitten en lekker daar een goed nestje bouwt!! En tuurlijk zijn voor elke vrouw de eerste weken spannend, er is altijd een kans.... Een ziekenhuis benadert het alleen meestal voorzichtig.
Maar ga daar niet vanuit, vooralsnog ben je zwanger en dat moet je maar lekker zo houden. Probeer te genieten van het uitzicht vanaf je wolk.

Liefs
Scorpy

Hoi Moekje,

Van harte gefeliciteerd met je zeer gewenste zwangerschap! Geniet er lekker van en hopelijk volgen er nog veel meer zwangere meiden. Het is duidelijk een zeer vruchtbare maand.

Liefs, Ibbeltje

JAAAAAAAAAAA, YIPPIE. Wat ontzettend gaaf zeg.

Van harte gefeliciteerd meid.

Ga er lekker van genieten en misschien zie ik je snel op het juli forum.

Liefs Babs

WOW!!!!! HELEMAAL TE GEK!!!!
Super gefeliciteerd! Nummer zoveel al!
Nou, tot op het juli-forum dan maar he? Gezellig!!!

XXX Yvet

hoi hoi,

iedereen ontzettend bedankt voor alle lieve berichtjes

ik straal nog wat jullie kant op

veel liefs moekje

Ha Moekje,
Je zal me vast niet kennen, ben er nl weer sinds kort!
Maar GEFELICITEERD!!!!!!! Echt geweldig nieuws!!!! Nou meid geniet volop en maak je niet te druk over wat er allemaal zou kunnen gebeuren!!!!Ga van het beste uit he!!!
Groetjes Moppie

Moekje,

ik zit hier met tranen in m'n ogen. Wat ben ik blij voor je!

Ik lees af en toe een beetje mee, maar nadat ik maandag of dinsdag je bericht over het twijfelachtige testje las kon ik niet anders dan jou en ook alle reakties te volgen. Wat spannend en nogmaals - wat ben ik ontzettend blij voor je!!!!!

Dikke knuf,
Uli

p.s. en voor de andere dames: wat zijn jullie toch allemaal geweldig!

Terug
Bovenaan