Zwangerschap aankomen

Hoi hoi een vraagje voor de zwangere dames :) Ik ben nu 13 weken zwanger ik ben nog helemaal niet aangekomen en dat terwijl ik goed eet hoeveel kilo’s zijn jullie aangekomen en met hoeveel weken ?

4 kg tot en met 37 weken, 5 kg tot en met 40 weken.
ik was ze dus na de geboorte al zo goed als kwijt.
ik had wel met 13 weken al een flink buikje
grz
Martina

Het begin van de zwangerschap hoef je niet perse aan te komen. 
De baby groeit dan en dat heeft een kantelpunt vanaf ongeveer 15 weken. Vanaf week of 28 wordt de baby zwaarder dus Kun jij ook weer zwaarder worden. Ligt ook per persoon en per zwangerschap anders. 

Ik ben nu 33 + 3 dagen en ben in totaal 15 kilo aangekomen. 
Ik hoop dat het hier bij blijft haha. 
Had dan ook vanaf 11 weken al een goed zichtbaar buikje. 

Bij mij ging het echt heel geleidelijk. Het begon echt met 1 kilo tijdens de controles bij de vk... Ergens halverwege de zwangerschap kwam voor mij opeens de absolute topper: 7 kilo in slechts 2 a 3 weken... Uiteindelijk ben ik bevallen met 40w+4d en ben ik intotaal 21 kilo aangekomen.
?

Ik ben nu 36 weken zwanger en pas 4 kilo aangekomen. Toch valt er geen pijl op te trekken hoor, een vriendin van mij was bij 36 weken al 22 kilo aangekomen en weer een ander 10... het verschilt gewoon echt heel erg. Toen ik zwanger werd ben ik eerst ook vijf kilo afgevallen.... niets om je zorgen te maken. Gewoon gezond blijven eten, niet dieëten en al helemaal niet volproppen onder het mom van "ik eet voor twee" dat is echt niet nodig? 

groetjes

Ik ben nu 22+4 en in totaal 3 kg aangekomen. Ik ben erg aangekoken voor mijn doen tijdens de 6 weken icsi behandeling, 78.5 kg, om vervolgens 6 kg te verliezen in de eerste 12 weken, ik kon moeilijk eten tm week 14. Nu heb ik ondertussen al een behoorlijke buik. Door de behandeling kon ik al heel snel, met week 8, niet meer in mijn normale spijkerbroeken. 
Van achter zie je nog steeds niet veel, ik draag naar voor. 
Niets geks aan dus dat je nog maar weinig aangekomen bent. Gewoon goed en gezond eten, zonder te bunkeren ;)

Terug
Bovenaan