Zwangerschap aankomen

Ik ben nu 22+4 en in totaal 3 kg aangekomen. Ik ben erg aangekoken voor mijn doen tijdens de 6 weken icsi behandeling, 78.5 kg, om vervolgens 6 kg te verliezen in de eerste 12 weken, ik kon moeilijk eten tm week 14. Nu heb ik ondertussen al een behoorlijke buik. Door de behandeling kon ik al heel snel, met week 8, niet meer in mijn normale spijkerbroeken. 
Van achter zie je nog steeds niet veel, ik draag naar voor. 
Niets geks aan dus dat je nog maar weinig aangekomen bent. Gewoon goed en gezond eten, zonder te bunkeren ;)

Zoals hierboven al is gezegd, is het enorm verschillend per vrouw hoeveel ze aankomen en wanneer. Als ik op internet lees, dan is het normaal dat je de eerste weken vrijwel niets aankomt!
Ik was zelf enorm ziek in het begin en heb tot week 15 overgegeven, dit resulteerde in 5 kg gewichtsverlies (terwijl ik al niet groot ben en weinig heb bij te zetten). Vanaf week 18 was ik weer op mijn 'oude' gewicht en begon ik wat meer aan te komen, in het begin ging dit heel geleidelijk aan en de laatste 4 weken kom ik zelfs 1 à 2 kg per twee weken aan. Maar dat is te verklaren door het feit dat ik nu meer eet (ik heb echt meer honger) en dat de baby nu in een groeispurt zit. Ik ben nu 36+3 weken zwanger en ben in totaal 11 kg aangekomen ten opzichte van mijn startgewicht. Ik geloof dat het gemiddelde op 12 kg ligt per zwangerschap, maar ik heb vrouwen gesproken die 26 kg zijn aangekomen, anderen maar 5 kg. Een meisje bij pilates bij mij is nu al 22 kg aangekomen en zij is zelfs een week korter zwanger dan ik. Dus zo zie je maar weer dat iedereen anders is! Zolang de baby goed groeit en jij je goed voelt, is er niks aan de hand en dan maakt dat gewicht absoluut niks uit.

Hoi
Ik was de eerste 12 weken 3 kilo afgevallen ivm misselijkheid. Daarna tot 18 weken niets erbij en toen begon ik wel aan te komen. Met 22 weken 4 kilo erbij en met 30 weken 10 kilo. In totaal was ik 19 kilo aangekomen, wat ook wel veel vocht was aangezien ik tijdens die hitte hoog zwanger was en ik voeten als een olifant had. Nu 10 weken na de bevalling ben ik alles kwijt en zelf 1 kilo lichter dan voor mn zwangerschap. Ik heb er weinig voor gedaan moet ik zeggen. Welborstvoeding gegeven en daardoor ook wel gelet op gezond eten. 
Geniet van je zwangerschap!

Ik ben nu 13 weken en ben zo'n 2-3kg aangekomen. Mijn eetlust is normaal en ik ben totaal niet misselijk, dat scheelt ook wel denk ik.
Mijn buikje begint in ieder geval al flink te groeien.

Nu 20wk ongeveer 3kg aangekomen.
vanaf eerste moment gezien.

eerste weken eerst iets afgevallen maar dat zit er al weer bij.

68 eerst min 1-2 kg.. 
ong 66 kg. 
Nu 71 kg. Vanaf begin gezien is dat plus 3kg

Terug
Bovenaan