zwangerschap depressie?!

Hallo meiden,
Het komt mij ook allemaal heel erg bekent voor wat jullie hier schrijven. Ik ben bijna 19 weken zwanger en ik heb ook nergens geen zin meer in. Bij de 7 weken lag ik al in het ziekenhuis voor uitdroging. Iedereen zei als je de drie maanden voorbij bent dan gaat het allemaal beter... Nou bij de 16 weken kan ik zeggen dat het beter ging!Alleen bij de 18 weken ging het weer net zo hard naar beneden. Mijn gezondheid werkt niet mee, ik werkte voorheen altijd 40 uur en nu mag ik er maar 2 per dag maken. Ik wil meer maar ik kan het echt niet aan. Als ik langer blijf ben ik daarna echt beroerd. Vorige week ook te horen gekregen dat ik bekkeninstabiliteit heb. Tevens zat ik voorheen heel erg onder mijn gewicht en door de snelle groei van mijn buik heb ik extreem veel last van mijn buik. Mensen zeggen dat je moet blijven denken dat het voor een goed doel is, dat is ook zo maar wil niet zeggen dat je er niet heel erg moe en verdrietig van kunt worden. Ik heb 8 jr alleen gewoond en deed alles zelf en nu heb ik bij de kleinste dingen al hulp nodig. Word er niet vrolijk van en daar is mijn vriend weer de dupe van en die word er echt verdrietig van met gevolg dat ik er ook verdrietig van word. Pfff.... Maar we moeten allemaal hoop houden en weten dat we niet alleen zijn en dat andere dus ook weten hoe wij ons voelen. Succes allemaal!!
x

pff klinkt zeker bekend allemaal. ben nu 18 weken zwanger en heb bij 15 weken een paar dagen in z huis gelegen vanwege al het overgeven dit is nu wel iets minder maar is nog steeds zo... heb ook echt weken gehad dat ik naar de kleertjes van de baby niet kon kijken. zit nu nog steeds in de ziektewet hoop dat ik binnenkort weer een b'tje kan gaan werken. maar tot nu toe is een half uurtje mn nichtje op visite of mn ouders ofzo nog te veel... muren komen nu wel een b'tje op me af zeg maar

hoi meisden,Ik heb ijzer tabletten gekregen en die slik ik nu een paar dagen.Heb meer energie dan hiervoor.Suikers moet ik goed in de gaten houden.Ik slik nu paroxetine (antidepressiva) Is niet schadelijk voor mijn baby.Hij moet alleen na de bevalling even twee dagen ter observatie. heb andere moeders gesproken die dit gebruikten tijdens de zwangerschap en zeiden dat het verder niks ernstig was.DUS duimen dan maar! ik kan niet wachten totdat ik die kleine in me armen ligt gezond en wel!!! xsan

Hallo,
Komt me allemaal bekend voor. Heb er sinds begin oktober last van, ben toen naar een andere afdeling gegaan op het werk. Sinds toen is het mis, huilen en slapeloze nachten nergens zin in.
Zit nu lekker met een dekentje thuis "ziek" te zijn:S.
Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan