Hallo meiden,
Het komt mij ook allemaal heel erg bekent voor wat jullie hier schrijven. Ik ben bijna 19 weken zwanger en ik heb ook nergens geen zin meer in. Bij de 7 weken lag ik al in het ziekenhuis voor uitdroging. Iedereen zei als je de drie maanden voorbij bent dan gaat het allemaal beter... Nou bij de 16 weken kan ik zeggen dat het beter ging!Alleen bij de 18 weken ging het weer net zo hard naar beneden. Mijn gezondheid werkt niet mee, ik werkte voorheen altijd 40 uur en nu mag ik er maar 2 per dag maken. Ik wil meer maar ik kan het echt niet aan. Als ik langer blijf ben ik daarna echt beroerd. Vorige week ook te horen gekregen dat ik bekkeninstabiliteit heb. Tevens zat ik voorheen heel erg onder mijn gewicht en door de snelle groei van mijn buik heb ik extreem veel last van mijn buik. Mensen zeggen dat je moet blijven denken dat het voor een goed doel is, dat is ook zo maar wil niet zeggen dat je er niet heel erg moe en verdrietig van kunt worden. Ik heb 8 jr alleen gewoond en deed alles zelf en nu heb ik bij de kleinste dingen al hulp nodig. Word er niet vrolijk van en daar is mijn vriend weer de dupe van en die word er echt verdrietig van met gevolg dat ik er ook verdrietig van word. Pfff.... Maar we moeten allemaal hoop houden en weten dat we niet alleen zijn en dat andere dus ook weten hoe wij ons voelen. Succes allemaal!!
x