<p>Mijn zoontje wordt komende maand alweer 2 jaar. Nu gaat hij sinds 3,5 week niet meer gemakkelijk naar bed. Het begon met huilend uit het ledikant klimmen en ons roepen vanaf de trap of daar staan huilen. Nu is dat inmiddels minder, hij huilt niet vaak meer voor t slapen klimt ook bijna niet meer uit t ledikant maar nu wil hij dat wij in zijn kamer blijven als hij gaat slapen. Een aantal x ging t goed als ik buiten de slaapkamer ging rommelen maar dat was maar een enkele keer.</p><p>Omdat ik zwanger ben bijna 35 weken ben ik ook moe en ben ik de laatste dagen in de stoel in de kamer erbij gaan zitten, omdat ik een half uur staan en sussen gewoon niet goed meer vol houd, maar het is soms wel 22.00 a 23.00 voordat ik beneden ben en hij slaapt. Zijn middag slaapje hebben we ook al wat aan gesleuteld, korter dan 1 uur lijkt hij niet vol te houden, daarnaast wordt hij dagelijks gewoon wakker om 6.30 a 7.00.</p><p>Ik vind t nu wel spannend worden straks is de baby er en is het nog steeds drama. Ik ben nu al moe. </p><p>Hij moet daarnaast deze week over naar zijn peuterbed want de babykamer moet ook klaargemaakt worden.</p><p>Heeft er iemand opbeurende woorden? Herkent iemand deze fase? Ik hoop heeeel erg dat dit maar een fase is. </p>