zwangerschap en gelnagels

hoi,

Ik had altijd acryl nagels, in het begin van mijn zwangerschap bleven ze goed zitten tot ongeveer 5 maanden, dan had ik er met 1 dag soms al lucht onder en de volgende dag liet ie dan los. Maar als jij voor je trouwdag dat wil en je laat t bijv. 1 of 2 dagen van te voren doen, heb je op je bruiloft prachtige nagels hoor, veel geluk!

groetjes
 
Ik zelf had wel vaker acryl nagels, maar bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik te horen dat ik het beter niet kan doen omdat nagels poreuzer zijn dan bijv. je haren en de schadelijke stoffen dus zeker wel opgenomen worden. Nu heb ik dit advies genegeerd en kreeg ik de dag na het zetten van me een nieuwe set een miskraam met 7 weken. 
Uiteraard snap ik dat de kans groter is dat dit puur toeval- was, maar aan de andere kant is er wel gezegd dit beter niet te doen. 100% uitsluiten kan ik dus niet.
Ik wil geen spookverhalen creëeren maar ik heb er wel last van gehad. Mocht je niet in deze situatie "wat als ik het niet had gedaan" terecht willen komen. Tenzij je 100% overtuigd ben voor jezelf dat het niet schadelijk is dan zou ik het doen. Bij twijfel zoals ik... Dan zou ik het gewoon niet doen.
 
 
Terug
Bovenaan