Zwangerschap jeuk

Hallo dames.

Ik heb sinds een week ongeveer, last van jeuk.
Eerst klein beetje op me been, maar sinds vrijdag is het echt op me hele lichaam.
Je kan niet stoppen met krabben, en het is rood, blaasjes, en bloeduitstortingen.
Ik word er getikt van.
Ben nu 32 weken zwanger, en las op bepaalde sites dat het zwangerschap jeuk was.
Of iets met je lever, waar ik me ook wel een beetje zorgen over maak.
Hebben jullie ook zo iets, of gehad?
En wat deden jullie er aan?

Alvast bedankt.
 
Hoi,

Ik heb zelf dit soort klachten niet gehad, maar de vrouw van een collega wel. Die had heel specifiek jeuk in haar handpalmen en voetzolen. Dit bleek inderdaad iets met de leverfunctie te maken te hebben. Zij is toen wat meer gecontroleerd en uiteindelijk is het kindje met 37 weken geboren.

Het hoeft natuurlijk helemaal niet te maken te hebben met je zwangerschap, maar ik zou het wel aangeven bij je verloskundige. Die kan je vast verder helpen en je zorgen wegnemen (en misschien je jeuk ook?).

Sterkte ermee!
 
Je bent geen ander wasmiddel/douchegel/bodylotion gaan gebruiken? Ik kreeg veel jeuk van de Zwitsal mama buikcreme.
Als je niets anders bent gaan gebruiken zou ik wel even overleggen met de verloskundige, als er iets met je lever is dan moet dat goed in gaten gehouden worden.
 
zal idd er naar laten kijken, vriendin van mij had dat bij alle 2 d'r zwschappen..d'r leverfuncties waren afwijkend door de zwschap. Je wordt dan wat extra in de gaten gehouden...Het kan vroeggeboortes veroorzaken, maar hoeft niet. Bij haar zijn de kindjes met 38 weken geboren..Maar je zit al in week 32...zij begon er al mee in week 25!!
 
Hallo allemaal.
Super bedankt voor jullie reacties.
Ik ben vandaag bij de dokter geweest.
Heb er zalf voor gehad, om het te verminderen, qwa jeuk.
En heb net bloed laten prikken, om te kijken of het iets met me lever is.
Want dat denkt de dokter wel namelijk.
Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten, als de uitslag er is.
 
Hallo reisa ,

Ja klopt ik smeer na dat ik in bad ben geweest me in met zwitzal buik balsen en borsten creme.
En het is raar, want van die borsten creme heb ik geen last.
En die buik balsen, die ik op me buik benen en armen doe, JUIST wel.
Dus ik ga er nu ff mee stoppen, en hopen dat het daar aan ligt.
Gaat wel een aantal weken overheen las ik voordat het helemaal weg is.
 
Terug
Bovenaan