Zwangerschap jeuk

Hoi miss evill,

Ik heb ook enorme jeuk gehad vanaf week 33. Het zat voornamelijk in mijn bovenbenen, rug en buik. Gelukkig was het niet de lever, maar de huid. Die wordt natuurlijk behoorlijk opgerekt deze laatste weken. Ik heb bij de DA advies gevraagd en ik kreeg een douchegel mee waar geen geur en schuim inzat. Dit was wel een dure (klein busje voor €10,00) maar het werkte wel! Binnen 2 dagen was de jeuk bijna weg! Zodra ik ermee stopte was de jeuk meteen weer terug. Misschien een idee?

Ik hoop dat je lever oké is!!!!! Iig succes!
 
Ik heb alleen jeuk op mijn buik. Ben nu 22w dus denk dat het groeijeuk is. En natuurlijk opeens smeren, dat deed k nooit. Maar ja hou toch maar vol, heb zwitsal en palmer creme. Heb geen plekjes of bultjes op m'n buik.

Succes ermee
 
Hallo MissM,

Ik had eerst ook geen bultjes of roodheid.
maar omdat ik dat zwitzal zo vaak insmeerde (elke dag)
Verergerde dat.
Weet natuurlijk niet of het die zwitzal is.
Maar het is heel goed mogelijk.
En je moet niet vergeten dat een allergische reactie op jou huid ook niet goed is voor de baby volgens mij.
 
Oke ik hou het ff in de gaten. Thnx. Ik smeer die palmer ook op mijn benen en heb daar geen jeuk dus denk nog aan groeijeuk! Ik zal er opletten als ik de zwitsal gebruik.
 
Hoi MissM,
Nou in het begin had ik ook nergens last van.
Alleen op kleine plekken op me huid, die snel gevoelig waren.
En opeens kwam er overal uitslag:S
Maar ja hou het maar in de gaten, hoorde dat het 2w duurde dat het uit je systeem was.
En morgen ff kijken waar het bij mij aan ligt.
Je hoort van me
 
Hallo allemaal,

Nou heb goed nieuws, en minder goed nieuws.
Ik heb de uitslag van de bloedtest, en alles was goed :D
ze konden niets vinden, dat is het goede nieuws.
Het slechte is, dat ik er dan vanuit moet gaan dat het of aan de zwitzal mamma lijn moet liggen, scrub & buik balsem. misschien qua combi.
Of toch echt zwangerschap jeuk.
Heb net met de dokter overlegt, en die gaat kijken wat we nu moeten doen.
Jullie horen weer van me ;)
 
Hallo dames.

Nou na weer onderzoeken in het ziekenhuis nu,
Is eruit gekomen dat ik erge maten van PUPPP heb:(
Heb er zalf voor gehad (alweer) en hopen dat het snel overgaat, want het mag eigenlijk niet gebruikt worden als je hoogzwanger bent.
Zucht:(
 
Terug
Bovenaan