Zwangerschap laten bevestigen door ha

Hoi Dames,

Gister opnieuw getest en toch echt zwanger, vandaag een afspraak gemaakt bij de vk voor 19 mei.
Nu zit mijn vriend een boek te lezen 'zwangerschap van week tot week' en hierin staat bij week 6: u heeft een positieve zwangerschapstest en heeft dit laten bevestigen door de ha. Hebben jullie dit laten doen? De vk zei er vandaag niks over.

Liefs Monique
 
Hee monique,

Nee hoor dit heb ik niet laten doen. Ik heb de eerste wk 3 of 4 x getest puur voor de bevestiging en heb me die week ook opgegeven voor moeder voor moeders en daar kreeg ik nog ene test en vond ik de bevestiging duidelijk zat.

lekker van genieten!!

Liefs chan
 
Hee monique,

Nee hoor dit heb ik niet laten doen. Ik heb de eerste wk 3 of 4 x getest puur voor de bevestiging en heb me die week ook opgegeven voor moeder voor moeders en daar kreeg ik nog ene test en vond ik de bevestiging duidelijk zat.

lekker van genieten!!

Liefs chan
 
Hi Monique,

Nee ik heb het niet laten bevestigen bij de HA. Dit omdat er altijd wordt gezegd dat de testen van nu zo goed zijn dat je gelijk een afspraak bij verloskundige kan maken.

Liefs
 
Hi Monique,

Nee ik heb het niet laten bevestigen bij de HA. Dit omdat er altijd wordt gezegd dat de testen van nu zo goed zijn dat je gelijk een afspraak bij verloskundige kan maken.

Liefs
 
Ik ben toen wel naar ha geweest, maar die heeft niet veel meer gedaan dan kijken op een soort kalendertje hoe lang ik dan zwanger zou zijn. Hij gaf aan dat de testen van tegenwoordig echt heel betrouwbaar zijn.

Je hoeft dus niet zozeer naar de ha.

liefs
Vanessa ( 36.3 dagen)
 
Ik ben toen wel naar ha geweest, maar die heeft niet veel meer gedaan dan kijken op een soort kalendertje hoe lang ik dan zwanger zou zijn. Hij gaf aan dat de testen van tegenwoordig echt heel betrouwbaar zijn.

Je hoeft dus niet zozeer naar de ha.

liefs
Vanessa ( 36.3 dagen)
 
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik wel naar de huisarts geweest. hij vroeg of ik het zeker wist (ja, want de test was overduidelijk positief) en hij gaf me een lijstje met wat ik niet mocht eten tijdens de zwangerschap en de mededeling dat ik de kattenbak niet mag verschonen. Dat was het. Bij deze zwangerschap kwam ik met 16 weken voor iets anders bij de huisarts en toen heb ik het hem verteld. Hij feliciteerde me en meer niet. Je hoeft dus niet naar de huisarts.
 
Terug
Bovenaan