Zwangerschap laten bevestigen door ha

Ik ben bij de 1e zwangerschap ook naar de huisarts geweest omdat we toen net in het ziekenhuis waren geweest en we op natuurlijke wijze niet zwanger konden worden (?!?!?!?).
Die deed verder ook niet en ik kon naar de VK.
Bij de 2e zwangerschap ben ik ook niet meer heen geweest....
 
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap de huisarts gebeld en de assistente feliciteerde me en vertelde dat ik bij een verloskundige moest zijn.
De test die je huisarts zou doen is dezelfde als die je zelf gedaan hebt.
 
Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, heb ik een week later de VK gebeld, voor een afspraak om te kijken hoe ver ik was.. ( echo )!! Daarna bij ongeveer 10 weken, heb ik de HA gebeld om het door te geven.. En ze feliciteerde me, en wouden weten hoever ik was. meer niet.. dus nergens voor nodig eigenlijk :)! Kan beter gelijk naar VK gaan, veel makkelijker!! :)
 
Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, heb ik een week later de VK gebeld, voor een afspraak om te kijken hoe ver ik was.. ( echo )!! Daarna bij ongeveer 10 weken, heb ik de HA gebeld om het door te geven.. En ze feliciteerde me, en wouden weten hoever ik was. meer niet.. dus nergens voor nodig eigenlijk :)! Kan beter gelijk naar VK gaan, veel makkelijker!! :)
 
Allereerst gefeliciteerd!

Onze ha liet weten graag op de hoogte te zijn van zwangerschappen, mocht er dan wat zijn staat iig in je medische gegevens of en hoelang je zwanger bent. Ik vond dit een goede reden dus heb het beide keren zodra ik een afspraak had gemaakt bij de VK ook even gemeld bij de ha. Komt de verstandhouding alleen maar ten goede vind ik.
Daarnaast moet ik van de VK regelmatig mijn urine laten checken ivm nierbekkenontsteking dat doet de ha, wel handig dat ze dan even weten wat er aan de hand is!
 
Allereerst gefeliciteerd!

Onze ha liet weten graag op de hoogte te zijn van zwangerschappen, mocht er dan wat zijn staat iig in je medische gegevens of en hoelang je zwanger bent. Ik vond dit een goede reden dus heb het beide keren zodra ik een afspraak had gemaakt bij de VK ook even gemeld bij de ha. Komt de verstandhouding alleen maar ten goede vind ik.
Daarnaast moet ik van de VK regelmatig mijn urine laten checken ivm nierbekkenontsteking dat doet de ha, wel handig dat ze dan even weten wat er aan de hand is!
 
Eerst hartelijke gefeliciteerd
je hoeft niet naar de ha.
Ik ben ook niet geweest want ik dacht een vk heeft er toch meer verstand van..
Veel succes met je zwangerschap
 
mijn huisarts wou mij niet zien, ik moest de vk bellen en verder niets

ben nu 34 weken en heb de huisarts nog niet gezien

wel de assistentes ivm 2x blaasonsteking heb gehad.
 
Terug
Bovenaan