zwangerschap niet opmerken

het lijkt me vreselijk rar als je opeens een kind in de armen sluit. geen enkele voorbereidingen kunnen treffen, er niet naar toe kunnen groeien. jeetje wat zal je leven even op ze kop staan! OPEENS een baby
 
Het gebeurt dus toch vaker dan we denken! Ik ken ook een vrouw die totaal niet wist dat ze zwanger was en er pas achter kwam toen ze weeeen kreeg... Ze was altijd onregelmatig ongesteld en was zwaarlijvig. Ook het getrap van het kindje weet ze aan haar darmen. Tja, als je niet denkt zwanger te zijn dan let je ook niet op de verschijnselen. Het is anders als je het weet, dan ga je er meer op letten! Ik hoop niet dat het veel mensen zal overkomen want het lijkt me vreselijk om er niet naar toe te kunnen leven...
 
Inderdaad, het lijkt mij dus ook vreselijk. 9 maanden zwanger zijn lijkt lang, maar nu ik zelf op de 32 weken ben vind ik het helemaal niet lang. De tijd gaat zo snel en je moet vanalles regelen en je moet wennen aan het idee enz enz.

Ik vind het nog steeds raar dat mensen hun baby niet voelen, zelf al zou ik het wijten aan mijn darmen dan zou ik daar toch mee naar de dokter gaan. Het is toch niet echt normaal als je buik op en neer beweegt als je niet zwanger bent.....

Maar goed, het overkomt sommige mensen schijnbaar toch. Ik ben in ieder geval blij dat het mij niet is overkomen, ik zou helemaal gek worden geloof ik.

groetjes, Jane
 
Ik kwam er met 3 1/2 maand achter dat ik zwanger was en mijn vriendin (een kinderverpleegkundige die geen kinderen zou kunnen krijgen volgens de gynaecoloog) was 7 maanden zwanger voor ze er achter kwam.

Of jullie het geloven of niet, het gebeurt dat er een tijdje overheen gaat voor je weet wat er aan de hand is.

Bij mijn kwam het omdat ik een miskraam kreeg en daarna gewoon ongesteld werd. Toen ik misselijk bleef en zwangerschapskwalen bleef houden heb ik nog een test gedaan en bleek ik zwanger. Ik had een tweeling gedragen zagen we later op de echo en een vruchtje is afgestoten.

Mijn vriendin kreeg een wolk van een zoon na een (bewuste) zwangerschap van 7 weken en ik kreeg een dochter na een (bewuste) zwangerschap van iets meer dan 4 maanden want ze werd ook nog eens ruim 6 weken te vroeg geboren.

 
nou bij mij in de winkel is een klant van ons er ook achtergekomen met 35 weken ze was zelf 120 kilo en liep al langere tijd bij de arts omdat ze al langer niet ongi werdt
dus het bestaat toch
 
Terug
Bovenaan