Zwangerschap symptomen nemen af

Wauw nogmaals sterkte met dit verlies! Ik hoop dat t ook goedkomt met mij, ik heb al 6 miskramen gehad dus ik leef sowieso in een onzekerheid. Mn famillie zegt tegen me blijf positief maar als je al zoveel miskramen heb meegemaakt hoe kan je dan nog positief blijven? 
 
Ik snap je angst helemaal maar echt waar kwaaltjes zijn totaal geen indicatie over hoe de zwangerschap gaat. Dit heeft de verloskundige meerdere malen tegen me gezegd. Ik ben zwanger van de vierde en echt alle keren was het anders. Deze zwangerschap ook momenten gehad dat alles weg was. En dan kwam het na 3 dagen ineens weer flink terug. Ook een keer een ma gehad en die kwaaltjes verdwenen pas tijdens het verminderen van het hcg. Het zegt dus echt helemaal niets en ik hoop voor je dat het deze keer allemaal goed mag blijven gaan. 
 
Helaas test je met een miskraam of na een miskraam nog een aantal weken positief... 
matige symptomen zijn anders als verdwenen symptomen 
Ik hoop het beste voor jullie xxx
 
Ik had ook rond die tijd opeens één week helemaal nergens meer last van. Geen misselijkheid, geen moeheid, heel apart. Het kwam de weken erna wel weer terug. Inmiddels ben ik 38 weken zwanger dus alles is goed gegaan en dat kan bij jou dus ook! Ik las in die tijd op internet dat veel vrouwen soms even helemaal niks meer merken. Ik wens je het allerbeste!
 
@Mara Eva, wat ontzettend verdrietig zeg. Heel veel sterkte toegewenst!
 
Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en het enige waar ik het aan merk is dat ik niet ongesteld word. Ik ben niet misselijk, extreem moe of andere kwaaltjes. Ik hoop dat het je een beetje geruststelt dat je niet altijd allerlei kwaaltjes hoeft te hebben. Onze zoon is ondertussen een blije gup van 9 maanden.
Het hoort er geloof ik ook een beetje bij dat de hormonen na een paar weken afnemen en daardoor de klachten kunnen verminderen
Probeer er maar van te genieten, want er zijn zat dames die maandenlang of de hele zwangerschap niets binnen kunnen houden. 
Succes donderdag!
 
Terug
Bovenaan