Zwangerschap van de 3de (nakomeling)

Wat heftig Kim, zit ook niet mee qua bevalling.
Mijn kids willen er ook graag bij zijn. Ik doe dit ook gewoon als we thuis kunnen bevallen. 
Mijn zoon was er ook bij met de navelstreng doorknippen van zijn zusje. 
Ik hoop ook echt dat alles goed gaat en blijft zitten. 
Vanochtend was mijn man wel weer een beetje dubbel hij heeft er best moeite om weer helemaal opnieuw te beginnen, omdat we toch andere toekomst plannen hadden. 
Gisteren was hij weer alleen over de toekomstige baby aan het praten. Hij moet het nog goed plaatsen allemaal. 
Gelukkig is hij wel heel lief voor mij.. Gelijk weer extra zorgzaam. Ik mag niks dragen.. Vraag tig keer op een dag hoe voel je je? 
Ik voel me eigenlijk gewoon normaal. Alleen een beetje last van mijn borsten, en wat meer moe, alleen kan dit ook zijn opdat ik nu op vakantie bent, en veel ondernemer. Ik zit dit nu gapend te tikken. 
Hoe is het met jullie zwangerschap verschijnselen? 
 
 
ik heb nog weinig zwangerschapsverschijnselen denk ik... of ik merk ze gewoon niet op Hihihi
Ik ren wel vaker dan normaal naar de toilet en moet mizjelf echt dwingen genoeg te drinken.. dat evrgeet ik nog wel eens. 
slapen doe ik al sinds begin met een voedingskussen , maar merk dat ik die de laatste tijd midner erbij neem omdat de buik nu dik genoeg is om weer steun vd matras te krijgen. 
Komende week moet ik weer naar de verloskundige en morgen lekker naar de zwangerschapsyoga. even 1,5 uur focus op mijzelf en de baby. weeen oefen zodat het al ingeprent is als het zover is.  Ik denk dat de baby eerder komt... afwachten. Nog eerst op vakantie (in NL) En blijf hopen dat het zo snel gaat dat het toch thuis gebeurd :) ps Ik ben nu trouwens 42, mijn vriend word in oktober 47. dus echt wel oude verse ouders straks, hihi 
hoop dat jullie een fijne zwangerschap hebben. 
 
 
 
weet trouwens iemand hoe ik in dit forum op eenvoudige manier een "thread of post"kan terugvinden?  zodat ik het kan volgen als er nog reacties komen als ik ergens op heb gereageerd? 
 
 
Hoi gabriel, ik scheel 10 jaar met mijn middelste zus. En ja eigenlijk ook een ongelukje geweest. 
Maar ik had niet met meer liefde kunnen opgroeien! En vond het eigenlijk wel grappig dat ik een ongelukje was. 
Ik had geen betere jeugd kunnen hebben. Het is denk ik maar net hoe je er nu mee om gaat. 
Het enige nadeel vond ik is dat ik nooit kon spelen met mijn zussen. Terwijl hun bezig waren met vriendjes was ik aan het wachten totdat ze in mijn winkeltje boodschappen kwamen doen. Maar op die leeftijden zijn er natuurlijk hele andere interesses. 
Voordeel was wel weer dat ik van alles kreeg van mijn zussen. De gebruikte tassen en make up advies:) 
en ook nu ben ik er nog heel erg blij mee. 
 
Terug
Bovenaan