Zwangerschap vol ‘complicaties’

Ik was dan denk ik een van die vrouwen die met 12 weken meer buik had dan jij nu, haha. 

Maar bij de 20 weken echo zat volgens mij alles nog tussen p40 en p60 (behalve het hoofd dat was wel al groter, familietrekje). Vruchtwater kan ik me niet meer herinneren van toen.
Ik geloof dat ik rond 32 weken te horen kreeg dat ons kindje p96 zou zijn en dat er erg veel vruchtwater was, maar helemaal precies weet ik het niet meer. 

Fijn om te horen dat het bij jullie allemaal is goedgekomen. Ik ben helaas gisteren weer opgenomen met een infectie van de nierbekken en blaas. Jammer, want ik had dit 2 weken geleden zelf al aangegeven in het weekend bij de spoed, maar moest maandags maar naar de huisarts gaan..
Gekukkig nu met AB via het infuus al een stuk beter. Als alles goed blijft ga ik weer naar huis met AB tabletten. Mijn bloeddruk is nu ook een stuk lager dus mogelijk was de infectie de oorzaak van die hoge bloeddruk.
De suikertest heb ik morgenochtend.

Het geschatte gewicht was maandag 1200gr. Als ik een beetje Google zie ik dat gemiddeld 800gr is, dus best een aanzienlijk verschil... 

Terug
Bovenaan