<p>Goedenavond</p><p>De afgelopen weken doe ik alles fout bij mijn vriend. Ik lees overal de ervaringen dat de vriend juist alles verkeerd doet door de hormonen, maar ik heb het juist andersom. Voorbeelden: </p><p>Enkelsokken van mijn vriend had ik bij zijn andere sokken gelegd, werd hij boos om waarom die sokken daar lagen en dat hij nu echt boos/geïrriteerd werd. </p><p>Ik was niet goed en nu had in de luchtbevochtiger volgens hem verkeerd gezet. Kreeg als reactie: Je kan wel zwanger zijn, maar ik ben er helemaal klaar mee dat je zo doet. Ik ben mij van geen kwaad bewust en zit de laatste weken alleen maar te huilen. Ik doe niets goed in zijn ogen. Ik krijg nu via de verloskundige gesprekken met een maatschappelijk werkster, omdat ik ook daar met name mijn hormonen niet meer onder controle heb. </p><p> </p><p>Iemand die dit tijdens de zwangerschap ook heeft ervaren? Ik loop echt op mijn tenen en krijg van de verloskundige te horen dat ik veel te veel doe. Harde buiken en 28 weken zwanger. Durf alleen niet minder te doen, want dan krijg ik weer te horen dat ik lui ben en niks doe. </p>