Zwangerschap

Als het niet met hem valt te bespreken zou ik weg wezen het onbegrip wond alleen maar meer je hebt straks minder tijd om zijn sokken goed te leggen en na gebroken nachten zal hij al hele maal niet meer na je om kijken je lichaam verandert als hij dat nu al niet mee om kan gaan door andere vrouwen te berichten is gewoon al vreemd gaan dan is hij emotioneel niet meer bij jullie relatie betrokken en aan het kijken of het gras ergens anders niet groener is

Mijn vriend is juist het tegenovergestelde inderdaad. Als ik dit xo lees zou ik denken dat hij niet lekker in zijn vel zit. Misschien is er iets gebeurt op zijn werk of iets anders wat hij op jou afreageerd.. wat rot voor je! Weet dat het in ieder geval niet aan jou ligt als jij je vest doet!

Ik herken veel in je verhaal hier ook altijd commentaar en ik ben lui en dom en kan niks goed doen dit is sinds de kinderen er zijn heb 1 overleden zoontje die 17 zou zijn 1 dochter van 16 en een van 13 en een vandaag 5 geworden.
Ik loop hele dagen alles te ruimen van iedereen en wordt gezien als slaaf wordt nog geen bord zelf op het aanrecht gezet.
Ik werk niet dus ben continu met de kinderen en het huishouden en heeft overal commentaar op als iets laat vallen is het meteen van iedereen ja daar ligt het ook  mooi ik dacht als de kinderen wat ouder zijn wordt het misschien beter maar helaas wordt juist erger.
Mijn ouders zeggen altijd hij waardeerd jou niet wat je allemaal doet en nu sinds kort doe ik vrijwilligers werk op de school van de jongste maar als ik daarvan terug kom kan ik alles hier nog eens doen.
Ik gebruik gewoon nu een betta blokker elke dag om migraine aanvallen te voorkomen zo gestrest ben ik loop echt op mijn tenen 
En idd ook commentaar als ik koffie drink bij mijn ouders en ik te lang weg blijf.

Nou, topic starter en cvdpluijm jullie verdienen allebei beter. Dumpen die hap. ? Alleen zijn kan zoveel fijner aanvoelen dan hele dag op je tenen lopen!

Terug
Bovenaan