zwangerschapdiabetes

Ben van het november forum.
Ik kreeg geen prik in mn vinger maar gewoon in mn arm zoals altijd met bloedprikken. Twee buisjes werden er af genomen. En dan inderdaad twee uur wachten na zo'n drankje en dan weer prikken.

Bij mij kwam er uit dat mijn suikers te hoog waren. 8,9 dus valt nog mee. Maar moet wel een dieet volgen. De eerste week viel ik twee kilo af en had ik steeds honger. Maar nu ben ik er aan gewent.
Morgn weer prikken om te kijken of het dieet helpt.

hoi Tamara
hopen dat het dieet helpt hou me even op de hoogte hoe het is gegaan en of je suikers nu aardig stabiel zijn had je overigens klachten door de suiker groetjes samantha

Had alleen heel veel dorst. En droge keel en benauwdheid. Toen vroeg ik of het geen suiker kon zijn. En toen hebben ze me voor de zekerheid late prikken.
Maar dat dieet is wel goed te doen hoor. Je mag best veel eten ik ben alleen best wel lastig met eten haha.

Maar hou je op de hoogte.
Hopelijk heb jij geen suiker, dan kan je gewoon blijven eten wat je wilt!
Voor mij geen gesnoep meer helaas.

hoi okee veel dorst heb ik ook en heb een enorme buik vandaar ook heel vaak duizelig ik hoop dat ik het gewoon op de hormonen kan gooien en dat er niks uit komt . we zullen zien en hopen voor Jou dat het stabiel blijft

Ik mag morgen ook voor de gtt... Ik mag tussendoor volgens mij wel naar huis?
Mijn zoontje was boven de 4kg dus dan moet je de test sowieso doen maar ik heb geen klachten dus ik verwacht niet dat ik zw diabetes heb...
Succes met nuchter zijn en blijven en t drankje!

dank je zit nu in het ziekenhuis voor de test duurt lang heb nu enorme trek haha nog 3 kwartier en dan voor de laatste keer bloedprikken voor de waardes totaal 3 keer bloedprikken en dat suiker drankje is heerlijk zo vies snel achterover gooien haha nou sucses Charlot vandaag

Hier gelukkig geen ervaring mee. Wel moet ik voor de zekerheid (gezien mijn geschiedenis) altijd een suikercurve prikken, maar daar is tot nu toe niets uitgekomen (1e kind was ong 9 pond, tweede en derde suiker geprikt, maar geen diabetes gelukkig)

Wel had ik een buurvrouw met zwangerschapssuiker. Net als sommigen die eerder reageerden kon zij het met een dieet goed reguleren.

Succes, en hoop voor jou natuurlijk dat er niets aan de hand is.

Terug
Bovenaan