zwangerschapkwaaltjes,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

hallo dames,,,,,,,,,,,,,,,

ik vraag me af wat voor kwaaltjes hebben jullie deze periode, ik zelf heb last van veel plassen en beetje misselijk vooral in de ochten en ook soms verstopping, maar heel veel last van hoofdpijn bijna elkedag en hele dag.
en hoe gaat het met jullie.

Liefsssssssssssss
Rasil,, 12w2d

Goh Rasil,

Daar loop je nu al heel lang mee zeg. Heb je al gevraagd aan verloskundige of gyneacoloog of dat dit een normaal zwangerschapsverschijnsel is? IK ken het niet. Gelukkig. Af en toe wel eens hoofdpijn natuurlijk, maar niet zoals jij schrijft.

Verder ben ik misselijk en niet op een vast tijsstip. En ik hoop dat de rest van de kwaaltjes me een beetje bespaart blijven.

Claudia

Hey Rasil!

die hoofdpijn he, heb je daar wel naar gevraagd? vriendin van me had er ook zo'n last van en had voorhoofdholte ontsteking..
Ik hoop voor je dat de kwaaltjes snel over gaan!
ik ben nu 13 weken en 3 dagen  en behalve moeheid voel ik me goed!!

Liefs Jenny (zwanger 3e)

Hey,

De hoofdpijn die je beschrijft is volgens mij niet echt een typisch zwangerschapskwaaltje. Misschien eens een bezoekje aan de huisarts brengen? Lijkt me namelijk niet fijn.

Af en toe moet ik overgeven, maar gelukkig lang niet zo veel als bij mijn 1e (11 x per dag). Ik ben wel veel moe en moet vaak plassen, ook 's nachts. En ik heb ontzettend last van m'n bekken, maar dat heb ik al sinds de 1e zwangerschap. Maandag naar de osteopaat, eens kijken of die wat voor me kan doen.

Dames, veel succes en sterkte met alle kwaaltjes, maar ook genieten van je zwangerschap!

Groetjes,
Nelly mv Dean en 13w2d

Hoi,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ongeveer tot 13 weken ook zo'n enorme hoofdpijn gehad. Vreselijk, ik kon bijna niet functioneren. Ik stond dan ook regelmatig kotsmisselijk van de hoofdpijn voor de klas. Gelukkig werd dat na de 13 weken minder. Ik hoop voor je dat dat ook bij jou het geval is.

Deze zwangerschap is echt anders, in vlagen enorm misselijk, wisselend humeur, last van mijn banden (liezen). En maar af en toe hoofdpijn al moet ik dan wel gaan liggen. En die vermoeidheid ........... dat mag ook wel minder worden. Maar we hebben het er wel voor over. Nog 9 dagen en dan mag ik het hartje gaan luisteren.

Groetjes, Cindy
11 wkn

Hoi hoi;

Ik ben voornamelijk erg moe. 's Avonds na het eten is de batterij ver leeg bij me. Het wordt langzaam wat beter. Gelukkig ben ik sinds drie weken niet meer misselijk. Dat is wel heel fijn. Wel heb ik nog steeds ontzettend pijnlijke borsten. En de kou, zelfs nog in april, doet hier ook geen goed aan

Afkloppen maar.

Groetjes,
Judith

Hoi,

Ik heb veel last van misselijkheid gehad maar dat is gelukkig weg nu.

Ben nog wel steeds erg moe, moet heel vaak plassen en heb last van pijnlijke borsten.
Heb ook een beetje last van obstipatie en omdat ik na de bevalling van Quinten last kreeg van aambeien  (vies praatje) die nooit meer helemaal zijn weggegaan heb ik dus best wel een beetje pijn op het toilet.

Al met al weer vreselijk oncharmant maar ja...zwanger zijn  is nou eenmaal niet altijd charmant.

Liefs, Billie

Ook ik heb veel last van misselijkheid, wordt vooralsnog steeds erger (ben nu 10 wk 5 dg) en last van obstipatie met de daarbijhorende aambeien: erg pijnlijk!!!! heb nu alweer 2,5 dag alleen geplast, dus zie de bui ergens de komende dagen wel weer hangen :-(

Verder ook moe, pijnlijke borsten, zware benen... In eerste instantie had ik bijna nergens last van, maar heb blijkbaar toch te vroeg gejuicht :-(

Terug
Bovenaan