zwangerschapkwaaltjes,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ik ben echt de eerste 11 weken behoorlijk misselijk geweest. Gelukkig zonder overgeven. Ik kon echter wel lekker eten.
Verder natuurlijk supermoe, ik kon de hele dag wel slapen.
Ik voelde me zo slapjes dat ik me ook helemaal niet aan het werk kon zetten.
En opeens was dat allemaal over en nu voel ik me kiplekker!
In mijn vorige zwangerschappen had ik last van een laag Hb en daarom ben ik nu meteen begonnen met het innemen van Floradix, een ijzerhoudend drankje. Bijkomend voordeel daarvan is dat het ook bevorderlijk is voor de stoelgang, want ik zit ook echt niet op obstipatie te wachten. Echt, dat kan ik iedereen aanbevelen!

Veel sterkte iedereen!
Els

Hoi,

Al geef ik niet over, deze zwangerschap heb ik toch meer vlagen van misselijkheid dan bij de andere keren. Ook kan ik van bepaalde luchtjes echt beroerd worden.
Ook kan ik de hele dag wel slapen, als ik ga liggen ben ik vertrokken. En ik heb het vaak erg koud. Met sokken aan en een extra deken in bed! En niet te vergeten sjacherijnig, haar dat niet wil zitten, obstipatie, hartkloppingen, kortademig.

Toch kan ik nu wel zeggen dat het allemaal wat beter wordt en ik echt wel kan genieten
van mijn zwangerschap. Ik probeer dit ook heel bewust te doen omdat dit waarschijnlijk mijn laatste is.

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan