Hoi,
Ik heb twee meegroeibeha's gekocht, bij een lingeriezaak. Ze kostten 50 euro per stuk!!
Ze hebben mij niks gezegd over dat een beugelbeha niet zou mogen. Ik heb er dus 1 met en 1 zonder beugel gekocht.
Nu ik lees dat zo'n beugel slecht is, vind ik dit wel vreemd, want de beha's die ik heb gekocht zijn van Anita Maternity, speciaal voor zwangere vrouwen! Vreemd dat ze die dus wel met beugel maken!!
Een goede beha vind ik wel belangrijk. Ik ben altijd duur uit, omdat ik 90F draag en die hebben ze niet bij de HEMA enzo.
Ik wilde ook meteen voedingsbeha's kopen, maar dat hebben ze mij bij die winkel afgeraden, omdat je borsten op het laatst nog wel kunnen groeien.
Van het model dat ik nu heb gekocht hadden ze ook voedingsbeha's. Ze zitten erg goed, dus ik heb de doosjes bewaard. Als de borstvoeding goed blijkt te gaan vraag ik aan m'n moeder of ze in de kraamweek ff voedingsbeha's wil kopen, kan ze makkelijk het doosje meenemen.
Ik weet niet zeker of de bv lukt en ik vind het jammer om dan al dure voedingsbeha's te hebben.
Groetjes Annemarie