zwangerschaps BH ???

Ik draag nog steeds normale bh's met beugel. Als ik eentje zonder beugel draag vind ik mijn borsten zo hangen (ik heb cup E).. overdag gaat het nog wel, maar als ik thuis kom doe ik gelijk mijn bh uit! Aan het eind van de dag zit het namelijk helemaal niet meer.

Ik heb een meegroei bh van Livera. De zit me echt heel goed. Een vriendin van mij had er een van de HEMA en die beviel haar ook heel goed. Ik heb tevens een veodingsbh aangeschaft van de HEMA die zit ook perfect. Het is net als met gewone bh's alle borsten zijn anders je moet dus echt wel even gaan passen.

groetjes,
Wietske

Ik ben laatst bij een lingeriezaak geweest (speciaalzaak, Bonnie B, heb maat F/G dus slaag niet vaak bij de gewone Livera/Hunkemoller enz.) en daar kreeg ik een aantal adviezen:

* koop meteen een voedingsbh ipv een meegroeibh, ze zijn hetzelfde en rekken ook mee (scheelt kosten als je toch borstvoeding wilt gaan geven)
* draag geen bh met beugel meer, want die beugels kunnen de melkklieren afknellen
* koop de bh's niet te klein van cupmaat, want je moet er dus in kunnen groeien, maar ze moeten ook niet los zitten
* draag de achterkant laag op je rug, dit geeft meer ondersteuning

Ik was ook altijd beugelbh's gewend dus moest er ook enorm aan wennen, maar nu merk ik er niets meer van hoor !

Ik heb ze gekocht van Anita en ze waren daar in de aanbieding, 2e halve prijs.
Misschien toch de moeite waard om je te laten adviseren bij een speciaalzaak.
Hoop dat jullie er wat aan hebben !!

Groetjes Marasje

Hoi,
Nou ik heb het probleem dat ik maat 75G heb. En dan hebben ze alleen maar dure. Ik heb me laten adviseren bij een speciaalzaak, waar ik anders ook mijn maat 70F koop en ik heb 2 bh's van 53 euro per stuk gekocht, maar ze zitten heerlijk. Nu op zoek naar voedingsbh's, dat zullen wel weer die dure worden maar goede bh's zijn enorm belangrijk dus ik zou me laten adviseren bij een speciaalzaak en er dan 1 kopen en een poosje dragen (als je hem 's avonds uitwast is tie de volgende dag weer droog) en als het dan bevalt een 2e halen. Zo heb ik het gedaan en ik doe al mijn hele zwangerschap met dezelfde bh's.
Succes ermee!!!
Mar

Ik meende ook zoiets van di ebeugels te hebben gehoord!!
Maar ik werd geadviseerd om eerst een gewone meegroei bh te kopen, en op het eind pas een voedings bh.
Ach ik denk dat je toch zelf moet dragen wat je lekker vind!!
Je hoort zoveel verhalen...

Maar dat van die beugels....zal het toch in mijn oren knopen!!!
  Groetjes Esther

Ha Laura,
Ik heb in een goede lingeriezaak een meegroeibh gekocht van het merk ANITA (zijn ook voedingsbh ´s van, die heeft weer een vriendinnetje die daar erg tevreden over is). Zit heerlijk, kost ongeveer 25 tot 30 euro. Aanradertje!
Succes ermee!

Hoi,

Toen mijn beugelBH's niet meer lekker zaten en te klein werden ben ik
naar de Hunckemoller gegaan en goed advies gekregen. Ik heb daar
meegroeiBH's gekocht en ze hebben goed gekeken welke maat ik moest
hebben. Deze zijn ook niet zo duur. Er werd bij gezegd dat het kan
voorkomen dat je nog nieuwe moet kopen van een maat groter, maar ze
rekken goed mee en zitten lekker (geen beugel)

Je weet niet hoe je borsten op het laatst nog groter worden dus zou ik een voedingsBH pas op het eind kopen.

Groetjes,

Miriam

Hoi,

Ik heb twee meegroeibeha's gekocht, bij een lingeriezaak. Ze kostten  50 euro per stuk!!
Ze hebben mij niks gezegd over dat een beugelbeha niet zou mogen. Ik heb er dus 1 met en 1 zonder beugel gekocht.
Nu ik lees dat zo'n beugel slecht is, vind ik dit wel vreemd, want de beha's die ik heb gekocht zijn van Anita Maternity, speciaal voor zwangere vrouwen! Vreemd dat ze die dus wel met beugel maken!!
Een goede beha vind ik wel belangrijk. Ik ben altijd duur uit, omdat ik 90F draag en die hebben ze niet bij de HEMA enzo.
Ik wilde ook meteen voedingsbeha's kopen, maar dat hebben ze mij bij die winkel afgeraden, omdat je borsten op het laatst nog wel kunnen groeien.
Van het model dat ik nu heb gekocht hadden ze ook voedingsbeha's. Ze zitten erg goed, dus ik heb de doosjes bewaard. Als de borstvoeding goed blijkt te gaan vraag ik aan m'n moeder of ze in de kraamweek ff voedingsbeha's wil kopen, kan ze makkelijk het doosje meenemen.
Ik weet niet zeker of de bv lukt en ik vind het jammer om dan al dure voedingsbeha's te hebben.

Groetjes Annemarie

Terug
Bovenaan