Zwangerschaps BH

Hallo,

Ik heb echt een probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik moet nieuwe Bh's hebben. maar ik heb van mij zelf al een cup D normaal nu moet ik dus nog groter en zwangerschaps bh's hebben ze overal alleen maar zonder beugels en super saai!!!!!!!!

Wie kan mij helpen en mij de goede richting wijzen voor bh's die wel beugels hebben en ook leuk eruit zien een kleurtje of motiefje. En dus ook verkrijgbaar zijn in grotere cup maten zoals E/F.

HELP ik heb ze echt nodig.

groetjes Snoopy

Hoi,

ZwangerschapsBH's zijn altijd zonder beugels omdat je borsten door blijven groeien. Als je daar beugels in zou stoppen dan zouden die binnen korte tijd gaan prikken. En dat is dus niet fijn.

Ben het wel met je eens dat de meeste BH's er saai uitzien. Geld ook voor de borstvoedingsBH's. Ik ben nog op zoek naar eentje. Dus als iemand een tip heeft voor een beetje leuke.... Graag!

Het allerergste vond ik trouwens de enorme tent-onderbroeken. Ik heb er 1 gekocht, maar vind hem niet eens echt fijn zitten. Dus in plaats daarvan draag ik gewoon laag uitgesneden slips die onder mijn buik langs gaan.

Hoi,

Ik ken dit probleem al jaren... helaas heb ik een cup G van mijzelf en tijdens mijn zwangerschap zijn ze 1 cup gegroeid, nu dus H...

Ik zou wensen dat ik een cup E had..... ik zie best leuke liggen, zoals van het merk Anita... wel duur maar wel hele goede!!!
En saaie??? die heb ik dus ook al jaren!

Dus als er iemand is die weet waar je cupje H in voedingsbh's kan scoren?

Liefs Vlinder

die tent onderbroeken??
Heb je de oma onderbroeken van de hema?
Ik heb ze van een bepaald merk (weet ff de naam niet), het zijn idd grote onderbroeken maar ze hebben wel een verstevigend gedeelte en extra ruimte rondom de buik (extra stof). En die zitten heerlijk.. En slips tot onder je buik zit echt niet lekker bij mij...

Toch zijn ze er wel hoor! Ik kom ze regelmatig tegen. Bijvoorbeeld op de site www.shop4mama.nl , deze hebben HELE grote maten, en allerlei kleuren.
En die tenten van de Hema, ach....... maar ik pak er elke keer wél naar, omdat die toch het aller, allerlekkerst zitten.

Hoi,
Heb zelf cup E, bij de hunkermuller wel fijne meegroeiers gekocht. Wel zonder beugel maar ze zijn goed stevig! Viel niet tegen, dacht ook: dat wordt niets zonder beugel.  En gewoon zwart, niet erg hip maar loop zeker niet voor schut... Heb er ook een van anita maar die zit lang zo lekker niet bij mij. Heb trouwens gewoon een E cup gekocht maar dan een maat breder is ie ook groter. Zitten trouwens 4 rijen haakjes aan dus kan ook in de breedte groeien,hihi.
Waren ook niet zo duur, 25 euro of zo. Hebben ze wel alleen bij een grotere hunkermuller.
Succes, hopelijk heb je er wat aan.
X Siem

Hey Snoopy.

Wat ik heb begrepen zijn bh's met beugels slecht voor je melkklieren en worden die dus ook niet aangeraden tijdens de zwangerschap. Ik heb gisteren een beugelloze bh gekocht  bij de Hema, maar dat is voor mij makkelijker aangezien ik normaal gewoon cup  B heb. Succes met zoeken!

Groetjes Eva

Ik heb dit keer juist wel gekozen voor beugels
Ik heb ze van Anita, dit zijn toch wel de betere soort
Ik heb vanwege de cupmaat zo goed als geen keuze gehad, en heb een zwarte en een witte
Persoonlijk hou ik zelf niet echt van kant, dus ik vind het niet erg dat ze wat saai zijn
Ik vind het belangrijker dat ze lekker zitten

Terug
Bovenaan