Zwangerschaps BH

Ze zijn er wel hoor, die leuke grote bh's. Je moet alleen wat langer zoeken. Anita is een merk dat in de meeste winkels te verkrijgen is. Niet extreem spannend, maar wel leuk. Op internet vind je nog veel meer, google maar eens op pretty mum. Een Nederlandse webwinkel, heb er zelf goede ervaringen mee. Tot en met cup K als ik het goed onthouden heb. Wat niet past, stuur je terug en kun je ruilen.

Op zich mag je wel bh's met beugels aan, als ze maar niet knellen en goed passen. Want een knellende, slecht zittende bh is slecht voor je melkklieren. Zeker als je erg zware en of grote borsten hebt, is een beugel erg prettig. Ik heb zelf normaal gesproken 85 G en zodra ik zwanger ben groeit dat in de eerste paar weken al door naar H en aan het eind van de zwangerschap zat cup I nog te strak..... Ben nu voor de vierde keer zwanger en mijn kleinstvallende 85 G knelt al weer te veel (en pas een paar weken onderweg...)

Hallo,

Ik heb al bedacht om zelf een bh te maken die er tenminste leuk uitziet, maarja ben niet zo handig.
Deze winkel heeft denk ik wel alles wat je zoekt en ze sturen nog op ook!!
Kijk maar even op de site http://www.belabumbum.nl/
Kwam hem gelukkig tegen na lang zoeken.
Net of als je eenmaal zwanger bent er niet meer leuk hoeft uit te zien voor je man of voor jezelf?! En een Marliesje vind ik echt te gortig worden(die heeft ook een positielijn)

succes ermee

Denk dat je uit gaat komen in een Anita-BH. De meeste zwangerschapsbh's / voedingsbh's zijn inderdaad wat saai, maar Anita heeft er wel eentje in het assortiment met een printje. Een beugel is tijdens je zwangerschap niet aan te raden, maar als je echt beugel wilt hebben, moet je wel kiezen voor een flexibele beugel. Ook Anita heeft deze wel.

Ikzelf heb normaal gesproken een ruime D en soms een E-cup. Maar zit nu al op een G-cup. Tja.. ze zijn helaas behoorlijk gegroeid. Omdat ik wel heel smal in de taille ben (70 omvang kan eigenlijk net), kan ik helaas (nog) niet slagen met een Anita-BH en omdat ik wel veel steun nodig heb (en dat ook prettig vind), draag ik nu sportbh's. En ik moet zeggen, net als jij, wou nooit anders dan een beugel. Maar ben nu toch wel om.

Ik heb nog 10 weken te gaan, dus vrees ook nog wel enigszins te groeien in cupmaat.

Als je op de website van Anita kijkt, kun je ook wel zien in welke winkels ze bij jou in de buurt Anita verkopen. Succes!!

Ik heb zelf ook maat D en bij Hunkemuller vandaan. Ik heb een witte met een hele leuke print erop met een hele fijne passende onderbroek erbij en een zwarte BH De stof is heel mooi en zit fijn en er zitten 4 haakjes op dus ze groeien ook mee! Ik zou geen beugel gebruiken want dat raden ze af omdat beugels je klieren afknellen..

Hallootjes,

Ik heb dus hetzelfde probleem! Ik heb een E en heb na lang zoeken een leuke bh's gekocht (weliswaar zonder beugel) bij prenatal, van prenatal merk. Ik heb €16 er voor betaald, dus echt niet te gek duur. De Anita bh's vind ik persoonlijk erg prijzig. Ik had een oubollige 95 E in mn handen die €49 euro kostte! Ik hoef namelijk nog maar 5 weken en mn borsten beginnen nu pas flink te groeien. Maar vond het een beetje onzin om voor die korte tijd, zulke dure bh's aan te schaffen.

Nou veel shop plezier!

Groetjes Denise

Terug
Bovenaan