Zwangerschaps ischias

Ik ben op dit moment 14 weken zwanger en heb al een aantal weken last van ischias.
Ik lees overal dat er maar weinig aan te doen is, maar ik ben graag benieuwd of er meer mensen zijn die hier ervaringen mee hebben.
Mijn werk word steeds zwaarder omdat ik geen trap kan lopen en bukken pijn doet, dit kost veel energie waardoor ik erg moe ben.

Ik kan niet stoppen met werken, want het is nog zo vroeg, wat zijn jullie adviezen en ervaringen?

Als jou lichaam aangeeft dat je niet meer kan werken, dan moet je daar echt naar luisteren. Lichaam geeft dit niet voor niks aan. Evt. op therapeutische basis.. Veel sterkte ermee!!

Hebben jullie hier ook last van?

Wanneer zeg je het is genoeg? Ik heb al gevraagd aan mijn werk of ik geen trappen meer hoef te lopen dat ze daar rekening mee houden wacht nog op antwoord

Ik had geen ischias, maar wel bekkenklachten.
Toen nog zwangerschapssuiker erbovenop en het feest was compleet! Ik ben nu 37+4 zwanger en zit vanaf 11 december volledig thuis in de ziektewet.
Voor die datum was ik al therapeutisch aan het werk en zolang je gewoon communiceerd met de manager is er niets aan de hand :)

Hun zijn verzekerd hiervoor en krijgen bij een zwangerschap geld van het uwv dus ik zou echt naar jezelf luisteren.

Groetjes

Annemarie

Jeetje dat is ook vervelend.
Hoeveel weken was je toen je therapeutisch ging werken?

Ik denk dat ik me vooral bezwaard voel en niet weet waar me grenzen liggen.
Als ik een minuut op me knieën werk voelt het niet lekker, maa r het doet ook niet verschrikkelijk pijn, dus wanneer zeg ik dan dit is de grens.
Trappen lopen lukt niet dat geef ik ook aan, maar de meeste werken bij ons gewoon tot 51/2 maand door. En ik ben nog maar 31/2

Ff denken ik was toen 26 weken toen ik helemaal stopte...en ongeveer 19 a 20 weken therapeutisch...
Heb ook het zolang mogelijk uitgesteld door thuis ook rust te houden en daarmee heb ik het nog aardig gered :)

Terug
Bovenaan