Zwangerschaps kenmerken

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben eens nieuwschierig naar de gevoelens/kwaaltjes die jullie hadden toen jullie zwanger waren.

Ik bedoel dan de dagen/weken voordat je positief testte. Waaraan merkte je of je zwanger was.

Is misschien wel handig om te weten voor de dames die iedere maand opnieuw maar denken dat ze wat voelen, maar niet weten of dat een kwaal is die erbij hoort.

Groetjes mama22

Nou ik had 1duidelijk kenmerk en dat was dat ik geen koffie hoefde..ieeee alleen al als ik het rook ging ik al zowat over mn nek... en op denk duur ging ik dus overgeven, sochtends en savonds terwijl ik wel gewoon trek had, en dan ook zo weer verder mn boterhammetje op at ofzo...toen ging ik maar eens testen...hihi en ziedaar!! was ik zwanger....

Iedereen heeft weer andere verschijnselen hoor, dus hoeft helemaal niet dat je dit zou kunnen krijgen... gewoon afwachten....!
Liefs mij

Ik denk idd dat het bij iedereen wel anders is. Ik ben zelf nog nooit zwanger geweest dus geen idee wat ik wel of niet moet voelen. Als ik hier  meiden lees, die uiteindelijk zwanger blijken hoor ik ze over: gevoelige borsten soms met bultjes en adertjes, rugpijn, buikpijn. Maar ja sommige meiden voelen helemaal niks. En hoe kan het dat je pas na zoveel maanden er achter komt dat je zwanger bent. Dan zou je denken dat je toch wel iets moet voelen. Denk dat we onszelf veel met anderen vergelijken, hihih. Het magische woord is geloof ik: wachten!

Liefs Nathalie

bijde z schap van mijn zoon was het eerste wat duidelijk opviel: misselijkheid die niet weg wou gaan, dit begon een kleine week voor nod en kwam in vlagen, maar wel idere dag
Op de dag van de test werd ik ineens misselijk van etensluchten en toen ging er pas een belltje rinkelen!

en ook de kenmerken die ik normaal heb voor ongesteld bleven weg, zoals haaruitval, puisten en vreetbuien

Ik was vooral ontzettend moe en duizelig, direct na de bevruchting al. Ik had geen trek meer in eten, ook als ik honger had. Ik had gekleurde afscheiding, maar steeds heel weinig. Bruin, roze, oranje, het was steeds weer een verrassing.

Na drie weken heb ik getest, maar deze  viel negatief uit. Toen ik er later gespannen borsten, meer duizeligheid en  misselijkheid bij kreeg en nog moeier werd, heb ik weer getest (een maand na de eerste test) en deze was hartstikke positief. De echo die die week volgende gaf aan dat ik inderdaad al 12 weken zwanger was.

Groetjes, Marisa

hallo dames,

ik was de week voor mijn NOD duidelijk en plotseling ineens heel moe, terwijl ik goed sliep. En twee dagen voor ik positief testte, had ik de eerste misselijkheidsvlaag. Gelukkig heb ik nog niet hoeven spugen, maar wie weet komt dat nog.
Ik heb ineens een antipathie tegen mint of menthol. Kauwgom kan ik niet ruiken en tijdens het tandenpoetsen heb ik soms ook een misselijkheidszweem die met 10 minuten weer weg is.
Verder heb ik druk vanuit m'n buik. Maar geen zere borsten ofzo. Ik ben nu de 6e week in gegaan...spannend allemaal!

Leonie

Ohhh Leonie, ik heb ook geen gevoelige borsten, maar weet niet of ik zwanger ben of niet. Ik wil namelijk wachten met testen tot woensdag. Onze eerste ronde was cyclus van 22 dagen en nu zit ik al op dag 26 maar nog geen rd-tjes te bekennen (kan natuurlijk nog) Wel sinds vorige week zondag heel vreemd en apart gevoel in mijn buik, moe, vanmorgen werd ik misselijk wakker, harde ontlasting en vanavond smaakte me het eten helemaal niet. Probeer nu wat yoghurt te eten, omdat ik wel heel weinig groente en aardappelen heb binnen gekregen. Ik vind het allemaal maar vreemd. Zelf denk ik qua gevoel dat de rd-tjes nog wel komen. Maar mijn lichaam probeerd me geloof ik iets anders duidelijk te maken. Of ik zie spoken, volgens mij speeld mijn lichaam een spelletje met me namelijk!

Liefs Nathalie

Nou meiden ik voel van alles, maar vandaag helaas negatief getest. Nu denk ik zelf dat het komt omdat dit dag 27 van mijn cyclus is en misschien nog te vroeg heb getest, maar omdat ik vanmiddag naar de chiropractie moet wou ik graag ff wat zekerheid of het al wel f niet raak was. Niet dat dit dus al wat zegd. Hopelijk kan mijn chiropractie me wat meer vertellen wat er allemaal in mijn buikje gebeurd. Niet dat ze daarvoor is, maar okay, hihih. Wie weet, heb dit nog nooit meegemaakt hè.

Vanmorgen had ik zwemtherapie en toen werd ik draaierig en misselijk. Zelfs ff op het trappetje rustig zitten ging het niet weg. De dijning van het water maakte mijn duizelingen alleen maar erger dus heb 20 min op het bankje aan de kant gezeten voordat ik me ben gaan aankleden. Ik voel me zo vreemd. Sinds vorige week zondag dat aparte gevoel in mijn buik. En sinds deze week krijg ik er steeds meer kwaaltjes bij. Ik hield me steeds maar voor van ohh dat zal daar en daar wel mee te maken hebben, want ik verwacht qua voorgevoel eignelijk wel dat de rd-tjes komen. Maar nu heeft mijn lichaam mij zelfs aan het twijfelen gekregen. Stiekum hoop ....

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan