zwangerschaps kleding

Wie lopen er al in zwangerschapskleding? de mensen met kinderen zullen er al wel eerder in lopen denk ik.

Ik ga zaterdag shoppen vind het wel leuk om positiebroeken te gaan kopen.

gr. Kim
 
Ha kimmie,

Is ook heel leuk om te kopen. Ik heb het ook net gedaan en het zit stukken beter dan gewone kleding.
Het is me meegevallen dat het erg mooie kleding is en niet duur. Ik heb broeken en rokjes van mamalicious en prenatal.

Hoeveel weken ben jij zwanger? Veel plezier met shoppen!
 
Ik loop al sinds 11 weken in positiekleding, als het al niet eerder was. Dit is mijn derde zwangerschap, dus dat scheelt ook wel. Verder heb ik nog kleding van mijn vorige zwangerschappen en aangezien ik iedere keer in dezelfde periode uitgerekend ben, komt dit nu nog steeds goed van pas. De meeste kleding die ik heb is ook van mamalicious en prenatal. Verder heb ik ook nog wat liggen van Miss Etam, maar dat zit eigenlijk niet zo lekker en is niet helemaal mijn smaak.
Veel plezier met shoppen en hopelijk kun je goed slagen!
 
Mijn eerste zwangerschap en loop denk ik ook al vanaf 12weekjes in positiekleding, zit gewoon veel lekker (had ook darmontsteking, waardoor achteraf veel pijn bij gewone kleding)
Veeel plezier met shoppen!! Zijn leuke dingen te vinden..
 
Ben dit keer wat eerder op de zwangerschapsbroeken overgestapt (handig als ze toch al in de kast liggen, haha) en dat zit prima! Was toen een week of 12?
Vorige keer kon ik tot 20 weken m'n eigen broeken aan, dus ja; nu wel wat eerder...
 
Terug
Bovenaan