zwangerschaps kleding

Hihi wat een verschil he

Ik ben nu 18 weken van onze eerste maar ik merkte al met 12 weken dat ik niet meer goed in me eigen broeken paste, toen maar begonnen met zwangerschapskleding en nu draag ik niet anders.
Ik had zelf ook niet verwacht dat ik zo 'hard' zou groeien aangezien ik een normaal sportief postuur had maar ja nu heb ik toch echt een mooi zwanger buikje waar ik heel trots op ben :)) en zwangerschapskleiding zit echt heel lekker!
 
Hoi,

Nou ben bijna 16 weken zwanger en heb elastiekjes tussen mijn knopen en knoopsgat gehangen...Heb net de eerste positiebroek besteld bij de h&m en ben verder marktplaats aan het afstruinen. Heb het gevoel dat ik nu bijna met de dag ronder word, verlang echt heel erg naar die positiebroek, het eerste wat nu dan ook thuis wordt vervangen als ik niet meer weg hoef is mijn broek, mijn joggingsbroek maakt nu overuren :). Mijn vriendinnen met kinderen zijn of veel kleiner of veel groter dan ik, dus alles moet ik zelf aanschaffen....

Jullie nog tips, die niet te prijzig zijn? (de miss etam ben ik gillend uitgerend, zo niet mijn smaak....)
 
Terug
Bovenaan