Zwangerschaps kwaaltjes :-(

Tjonge zeg, ben net terug van een shopmiddagje met mijn man (de kids lekker naar de oma's) en ik ben me daar een potje moe..... Normaal ben ik ook wel moe na een middagje shoppen, maar wil nu het liefst onder een kleedje op de bank ;-) Na al dat lopen ook last van een gevoelige onderrug en heb ook enorm gevoelige tepels, echt pijnlijk gewoon. Kan echt merken: ben op en top zwanger!
Echt, de hormonen zijn lekker bezig in mijn lijf, had vanmiddag ook last van mijn emoties. Mijn nuchtere ik wordt langzaam de kop in gedrukt en moet plaats maken voor een zwangerschaps-invasie, whahaha! :)
 
Ik ben nu 10 weken zwanger en 5 dagen en de kwaaltjes nemen een klein beetje af. Ben er wel blij om, pffff wat ben ik ziek geweest zeg..... De hele dag was ik beten met het voorkomen dat ik ging spugen, vreselijk gewoon. Gelukkig doet ons dochtertje `s middags nog een dutje zodat ik dan ook eventjes kan gaan rusten want ook de vermoeidheid valt me zwaar dit keer. Wat ik ook vervelend vind zijn de dromen die ik momenteel heb.... Ze lijken zo levensecht en als ik dan wakker word heb ik een heel raar zweverig gevoel over me. Iemand die dit herkend?
 
Terug
Bovenaan