zwangerschaps test: streepje gaat weer weg???

hallo allemaal!

ik heb een paar keer nu een test gedaan omdat ik denk dat ik zwanger ben (wand zo voel ik mij ook echt!) maar nu kwam er bij de test een licht streepje maar nou trok hij ook weer weg?!  en die daarna kwam niks en nou deed ik er gister weer 1 en daar kwam ook een licht streepje en die bleef iets langer staan maar trok ook daarna meteen weer weg!!!!
ik snap er niks meer van!!! en dan voel ik me zo lamlendig er door
weeten jullie dit mss of hebben jullie hier ervaring mee???


veel liefs samantha..
 
Hoi

Dat is inderdaad raar...Ik zou ook even langs de huisarts gaan, dan heb je zekerheid want hier word je alleen maar onzeker van!! Succes!

Liefs Jessica
24wk 3 dg
 
Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest?

Zo'n zwangerschapstest gaat zich volzuigen met urine, waardoor je even een lijn kan zien, maar verdwijnt als de strip vol zit met urine. In de zwangerschapstest zit een strook waar stofjes op zit die reageren op het zwangerschapshormoon. Mocht je zwanger zijn, dan zal die strook reageren en zal dan duidelijk zichtbaar zijn en ook blijven.

Ik ben bang dat jouw streep een volzuig-lijntje is.
 
Waarschijnlijk heb je nog net niet genoeg hormoon in je urine om een echte duidelijke streep te tonen.
Probeer anders eens de digitale test van clearblue. Die heb ik ook gebruikt en dan heb je geen gezuer met streepjes maar gewoon een duidelijke uitslag. Zwanger of Niet zwanger.

Hopelijk wordt het die eerste
 
hOI HOI

iK ZOU ook de digititale test van clear bleu kopen wel wat duur maar ook meer zekerheid...streepjes kunnen niet verdwijnen ik heb mijn test nog liggen van toen ik net zwanger was en daar staan nog steeds 2 vette dikk strepen op!! sorrie wil je niet teleurstellen .......succes

x bloem 24 weken zwanger
 
Hallo Samantha,


 
Heel herkenbaar hoor. Pas geleden heb ik dat ook gehad met mijn zwangerschapstest.

Een mooi   blauw streepje en even later was het streepje heel vaag en amper te zien.

En ik had er al hele romantische ideeën bij dat ik er jaren later weer op zou kijken haha.

Maar   goed ik ben nu toch echt negen weken zwanger. Ik hoop echt dat dit bij jou ook zo is. Ik ga voor je duimen! En het was trouwens niet alleen deze test hoor een andere test werd ook vaag.

Nou veel succes!!


 
Groetjes Lizzy

 
 
Even een andere kijk.....

De test  moet je na een aantal minuten aflezen, wat er op dat moment staat... moet je  voor waar aannemen. Staan er dus 2 streepjes....... je bent zwanger....!
Trekt het streepje  daarna na een aantal minuten  weg (wat op de bijsluiter ook staat beschreven... bij sommige tests...) dan mag je uitgaan van de afgelezen uitslag   bij X aantal minuten. want het kan zijn dat de streep weg trekt na een aantal minuten. Maar de streep reageert op het hormoon dus niet op de hoeveelheid urine. bij zwangerschap zal hij kleuren na een bepaalde tijd. Kleurt hij op die tijd niet, dan ben je niet zwanger. Kleurt hij na  dat tijdstip  op, dan moet je er niet vanuit gaan dat ie een juiste uitslag geeft.
DUS: de juiste uitslag is bij het juiste aantal minuten!!!!!!!!!!!!

Wat ik een fijne test vind en die ook duidelijk is (met een rode/paarse streep) is die van eigen merk Kruidvat. En lekker goedkoop, maar 100% betrouwbaar.  Als ik weer eens ga testen koop ik altijd die... die vind ik het fijnst, al moet je wel even in een potje plassen in plaats van erover heen. Maar dat vind ik zelf weer prettiger omdat je zo zeker weet dat je niet teveel/te weinig urine gebruikt.

Laat je het nog even weten?
 
Terug
Bovenaan