Zwangerschaps test van de kruidvat 2 voor 5

Hallo meiden,

Even een vraagje over de zwangerschaps test van de kruidvat 2 voor 5 Wie is hiermee bekend?

Ik heb namelijk gisteren een test gedaan ik had in de controle strook 1 rechte streep staan en in het test gebied een verticale ben ik nu zwanger of niet ik kom er niet uit misschien dat iemand mij kan helpen mijn vriend weet het namelijk ook niet

Veel liefs Diana

Hai Diana,

Wij zijn volgens mij allemaal bekend met de Kruidvat testen 2 voor €5 Je hebt alleen een positieve uitslag als je in beide vakjes een streep ziet staan! Dus bij de c van controle een streep en bij de t van test een streep! Qua kleur kan het wel iets verschillen maar dat ligt aan de duur van je zwangerschap!

Als je dus 2 streepjes hebt zien staan (2de streepje moet binnen 3a5 minuten verschijnen) dan ben je zwanger! :) De verpakking van deze testen legt het ook goed uit hoor. Succes meid en hopelijk ben je zwanger!

Liefs Lynn.

Hoi Lynn

Maakt het nog iets uit of je het met ochtendurine doet of niet?

Ik heb gisteren een test gedaan namelijk en ik had in het controle gebied een streep naar beneden staan en in het test gebied een rechte streep staan van links naar rechts namelijk moet daar dan ook een streep verschijnen van boven naar beneden?

Liefs Diana

Hoi diana ik heb die test ook gedaan gisteren maar volgens mij staan allebei de strepen vertikaal. Ik zou anders die andere test er nog eens tegenaan gooien! Succes!

Als je twee verticale strepen hebt staan die allebei binnen de tijd zijn verschenen, ben je zwanger. De intensiteit van de kleur van de teststreep kan veranderen, dit heeft met de hoeveelheid hcg te maken. Als het goed is wordt deze steeds donkerder.

X

Hoi Trientje,

Dat is ook toevallig hahaha,
Ik heb voor 2 weken terug ook een test gedaan en daar kreeg ik in het controle gebied ook een streep van boven naar beneden en het test gebied bleef toen leeg vandaar nu mijn twijfels.......

Hopelijk was jou test positief!!!!

Liefs Diana

Hey Diana,

Beide strepen moeten indd verticaal staan! Als dat anders is, is de test ongeldig! Wat raar, heb ik echt nog nooit gehoord......maar goed. De Kruidvat testen kan je de hele dag doen maar met ochtend urine is wel beter omdat dat het meest geconcentreerd is en dus het meeste hcg bevat.

Denk je dat je zwanger bent? Misschien vandaag nog een testje doen?

Succes meid! Liefs!

Terug
Bovenaan