Zwangerschaps test van de kruidvat 2 voor 5

Even een nieuwe test doen want misschien zit het testvak wel niet goed. het moeten 2 vertikale strepen zijn als je zwanger bent!

Heb je wel echt die 2 voor 5? Bij die andere van kruidvat staat nl een verticale controle streep en als je niet zwanger bent een horizontale test streep (een min) en als je wel zwanger bent is dat een plus, dus horizontaal èn verticaal.

Succes!

Hoi meiden,

Gisteren een test gehaald van clear bleu dus vanochtend gedaan met ochtend urine en weer een foutmelding dus contact opgenomen met cb ze waren heel aardig ik krijg een nieuwe test thuis gestuurd!!! Echt heel lief van ze vanmiddag dus weer naar de kruidvat geweest om nog maar een test te halen ook weer van cb maar helaas niet zwanger het blijft toch telkens weer een teleurstelling..... Maar we geven de moed niet op volgende week woensdag weer naar de gynaecoloog ben op het gewicht gekomen waarop we voor verdere behandeling in aanmerking komen ik ben nu inmiddels al een halfjaar niet ongesteld geweest dus dacht ook niet dat ik zwanger zou kunnen zijn maar had wel de symptomen vandaar toch maar een test gedaan... Volgens mijn gynaecoloog zou het kunnen helpen om een paar kilo eraf te krijgen wel is kunnen helpen om mijn ongesteldheid weer op gang te laten komen dus ben daar mee bezig ben nu 10 kilo kwijd want had toch inderdaad wel overgewicht nu bijna 2 maanden later maar toch nog geen rode duivels te bekennen dus de volgende stap zou zijn clomid dus denk dat ik daar volgende week mee mag gaan starten......

Heel veel liefs Diana (PS IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE)

Terug
Bovenaan