zwangerschaps tranen

hoi ff een berichtje ,
ben de laatste tijd zo emotioneel ,kan om ieder wisse wasje huilen .
zijn er hier meer mensen die er last van hebben?
groetjes cinderella

Het is bij mij maar net de vraag met welk been ik uit bed stap. De ene dag kan ik ook om alles huilen, en de volgende dag word ik om ieder dingetje boos ipv erom te gaan huilen. Hormonen...

Herkenbaar, het ene moment superblij en vrolijk en dan hoor ik bijv net dat mijn vader zware angina heeft en dan moet ik bijna huilen omdat ik hem zo weinig zie..... Maar vooral de blije momenten overheersen gelukkig! (en morgenavond langs bij papa uiteraard, want familie is sinds mijn zwangerschap erg belangrijk geworden)

Ja dat heb ik nou ook!!
Ik kan overal om huilen, maar ook vooral overal om boos worden als iets niet zo gaat als hoord of als ik wil.
Laatst doe ik de kraan aan, ging te hard, al het water op de vloer, ik was echt opzoek naar een boxbal om me frustratie/aggressie kwijt te kunnen, terwijl ik tergelijke tijd dacht: waar gaat dit over? dus om de muur en mijn handen te besparen heb ik een x hard in de bank geslagen *schaam*
Gister dat programma gekeken met zo`n man op het vliegveld die mensen aanspreekt met de vraag op wie ze wachten etc.en wat hun bedoeling is, waarom ze daar staan etc.
Ging er een vrouw naar duitsland omdat haar man daar was omgekomen bij een motor ongeluk! Ik dacht gelijk het zou mijn man maar zijn en ik kon niet meer stoppen met huilen!!!!

Ow echt te erg he meiden! Ik ben vooral heeeeel boos steeds. Verdrietig valt nog wel mee. Dat had ik in het begin heeeel erg. Nu ben ik heeeel snel boos om niets. hahahahaha . En ja ik heb dat ook gezien Marian. Dat was Hello Goodbye. Dat vond ik wll heeeel sterk van die vrouw hoor. :-/ Bah bah bah Maar ik snap wel dat gevoel wat je dan hebt hoor. Lekker potje meejanken. Hihihihihihi En af een toe ook lekker heeel boos zijn op mijn man en zoon grrrrrrrrrr

Boos valt gelukkig wel mee, maar af en toe denk ik: Is iedereen nou zo dom, of ligt het aan mij! Hahaha, vroeger irriteerde ik me er niet aan, maar idd de kleinste dingen doen mijn wenkbrauwen fronsen. Op werk en thuis. En mijn felle reacties vallen dan ook niet echt in goede aarde, terwijl ik na 2 minuten alweer vrolijk ben hahaha.

Terug
Bovenaan