zwangerschaps tranen

Sinds ik de vitaminepillen van davitamon neem mama&baby word ik in ieder geval minder boos.
Maar ik kan wel huilen om alles, ik laat het maar gaan. Kan beter huilen dan ruzie maken toch?
Ik begin soms al te huilen bij een scene van GTST, dus hoe erg is dat hahaha

Hoi meiden,

Ook ik moet om van alles en nog wat huilen!! Soms begrijp ik het zelf niet eens waarom ik huil. O ja en ik ben ook best onhandig!! Ik laatelke keer dingen vallen en ben zelf al van de trap af gevallen. Goed bezig dus.

Liefs

Haha ja mama van Myron dat was idd hello goodbye!
Dat is nu ook echt een handicap voor mij geworden, ik kom echt heel vaak niet op woorden, en ik laat echt alles vallen terwijl ik niet zoveel meer mag en kan bukken, en ben echt mega dom aan het worden!!
Net ook, zit mijn vriendin bij me, heb ik wel 2x over m`n flesje water leeg gegoten, over mezelf, de vloer en tafel!En dan denk ik later huh hoe kan dit? Zij lachen natuurlijk! Ik word echt mega dom! Hebben jullie dat ook??

Toen ik dit bericht gisteren las dacht ik nog 'Nee daar heb ik helemaal geen last van' en nu is dat helemaal omgeslagen. Ik heb net te horen gekregen dat de kinderopvang die ik in gedachte had niet gaat lukken en nu blijven de tranen maar komen...

Even een virtuele knuffel voor Rowel.

Maar die onhandigheid ken ik ook wel, had ik nog niet bij stil gestaan... Alles laat ik uit m'n handen vallen, ongelofelijk. Zeker als ik moet bukken, wat niet meer zo lekker gaat, en m'n vriend maar staat toe te kijken... dan volgt dus de boosheid. En als gevolg van de boosheid, dan ook de tranen. En dan hebben we ze allemaal wel weer gehad tot het van voor af aan opnieuw begint hahaha.

@rowel laat je niet uit het veld slaan, hier had ik nergens plek voor bso, en toen ineens kon ik toen het zo ver was op 3 plekken terecht...... er valt wel eens iemand uit, omdat de persoon toch niet meer wil werken, dubbel ingeschreven etc... duim voor je!

ook hier dus emoties
tranen om niks, geirriteerd door het minste en soms vlieg ik uit mijn dak om een heel klein iets... zo raar en zo dubbel.... ben blij als ik die hormonen weer kiwjt ben

en oja vergeten...... als mijn hoofd niet vast zou zitten

Terug
Bovenaan