Zwangerschaps trek........

A

Anoniem

Guest
hallo

hebben jullie allemaal een bepaald iets waar je niet vanaf kan blijven nu je zwanger ben....?
Bij mijn vorige zwangerschap was dit mentos en tomaten
nu is het een stuk ongezonder hahaha maar nu dus de..... naturel   chips en de mentos ;-)

Hahaha, tja, ik vind taart onweerstaanbaar op het moment.
Kwarktaarten zijn vooral de klos, het liefst een hele.
Van de week ben ik er helaas achter gekomen dat ook bananensoezen onweerstaanbaar zijn............
Ach, ben 14 kilo aangekomen en ga bijna mijn 40ste week in, keurig dus............

hahaha dat zijn inderdaad ook wel lekker dingen ook wat je opnoemt hahaha
ach 14 kilo dan heb je het héél netjes gedaan :)))))))))))))

Pannenkoeken!!!!

En laatst werd ik midden in de nacht ineens overvallen door onweerstaanbare trek in... Komkommer.

Kaas........en...chocolade, dat kan nu de migraine verdwenen is.

Patatje pinda/mayo denk ik elke dag aan, ben nu 13 weken zwanger maar heb me nog kunnen inhouden!

quote: mooiedromen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2008 19:56:24'));

Kaas........en...chocolade, dat kan nu de migraine verdwenen is.

Patatje pinda/mayo denk ik elke dag aan, ben nu 13 weken zwanger maar heb me nog kunnen inhouden!

hmm nu jij patatje pinda mayo zegt krijg ik ineens erggggg trek in hahahaha heb wel al tijdje trek in pinasaus, maar   weet nu waarbij en weet nu dus ook at ik morgen even ga halen:))))

ik heb in week 7 en 8 vreselijk veel zin in erwtensoep gehad.
nu moet ik daar overigens niet aan denken!

een broodje gezond is altijd wel lekker.. en nu helemaal.

ik ben nu 13 weken en 5 dagen. erzijn zat dingen waar ik niet aan moet denken, maar echte favorieten blijven nog een beetje uit...

groetjes Carina

PATAT MET VEEEEEEEL MAYO!!!!!!!!!!!!!
Oh wat heerlijk hahaha..
Bij mijn eerste zwangerschap was dit kaasbroodjes.. mm ook lekker!
Maar nu toch echt patat met mayo :D
O ik denk er nu al weer aan en het is nog geen eens half 10

xxx Bren

Terug
Bovenaan