Zwangerschaps trek........

Tot nu toe viel het erg mee, maar sinds een paar weken ben ik aan de vanillepudding! Lekker van die echte, waar je ook creme brulee van kunt maken! Vooral als hij nog warm is blijf ik eten!
En verder koude chocolademelk....

Ben nu 33w1...

Tja, frietjes .... Daar heb ik me gisteren ook aan bezondigd. Kwam thuis van het werk. Snel nog even boodschappen gedaan (filetlapjes met doperwtjes) Dus ik was erg trots op mij dat ik gewoon gezond in huis had gehaald. Even bijkomen met mijn man inmiddels ook thuis was gekomen. INeens totaal geen zin meer in koken, of gezond. Dus ik zeg tegen mijn man... frietjes?
Dus hij halen. Grote friet, frikandel speciaal en bitterballetjes. hmmmmm

Ik vraag me eigenlijk af of ik er zin in had door mijn zwangerschap of dat ik me normaal gewoon beter kan inhouden op dit soort momenten. Ach... Af en toe moet kunnen toch?

pfff jullie met jullie friet allemaal hahahaha n u moet ik groente soep gaan eten terwijl ik PATAT WIL hahahahahha maar ben ondertussen wel een vannille cake met mijn dochter aan het bakken haha en vanmorgen van daneroll de crousantjes :)))

Hier spreekt toetjesmonster. Ik ben helemaal gek op zuivel. Mee begonnen omdat vanillevla goed zou zijn tegen het maagzuur, maar nu ben ik verslaafd. Allerlei soorten vla, yoghurt, kwark. Daar ga ik zelfs 's nachts voor naar beneden. Het is niet aan te slepen.

Aan de ene kant gezond, het zijn natuurlijk melkproducten, maar het is maar goed dat ik dit niet altijd heb, ik zou moddervet worden.

Enne frietjes, ook lekker, maar daar ga ik niet apart de deur voor uit. Die eet ik wel vaker als we de stad in gaan en we geen zin hebben vooraf te koken. Dan rijden we even langs de Mac. Mmmmm vanavond koopavond :)

musjemoeke,
Als je bang bent dat al die toetjes te veel aanzetten dan kun je altijd nog overschakelen op gewone magere yoghurt met vers fruit. Zelfs nog gezonder!

Persoonlijk begin ik daar regelmatig de ochtend mee (met nog wat cornflakes erbij dan).

Verder valt het mij op dat ik van alles gewoon veel meer op kan.

brrrrrr......niet over pa*** praten...alleen het idee doet me al kokhalzen! Maar zit ook nog maar in week 11, dus wellicht komt die trek wel weer terug. Nu gruwel ik alleen maar van veel dingen. Wat er wel in gaat zijn belegde broodjes van de bakker Bart heerlijk.

Bij mn eerste was ik verslaafd aan melk, lollies en waterijsjes heeerlijk... Nu moet ik echt geen lollies eten, maar waterijsjes zijn heerlijk. Melk waag ik me niet aan vanwege overtollige slijmvorming in mn keel, maar denk dat dat wel terug komt!

Terug
Bovenaan