<p>Afgelopen januari heb ik een miskraam gehad met zo'n 8 weken zwangerschap. Sindsdien lijkt het wel alsof de halve wereld bevrucht is, want in de afgelopen 2 weken heb ik, zonder overdrijven, minstens 10 zwangerschapsaankondigingen voorbij zien komen. Op sociale media, mensen die ik tegen kwam in een winkel en het me daar vertelden etc. Voor al die mensen ben ik blij. Tegelijkertijd doet het me zoveel verdriet. 'Zij wel, ik niet'. Ze zijn ook allemaal uitgerekend in augustus, wanneer ik ook uitgerekend was. </p><p>Ik vind het echt heel moeilijk om hiermee om te gaan. Moeilijker dan ik wil. Het valt me van mezelf tegen dat ik het er moeilijk mee heb, en me jaloers voel. Ik wil het liefst aan iedereen vertellen dat ik ook zwanger was, en ook zo graag wil. </p><p>De komende maanden ga ik dit vaker tegen komen. Mensen die zwanger zijn, maar ook alle dingen die ik zelf zo graag had gehad. Bekend maken van geslacht, mooie buiken, en straks in augustus al die lieve mooie baby s die geboren worden. </p><p>Zijn er meiden die dit ook meegemaakt hebben? Die tips hebben hoe hiermee om te gaan? </p>