Zwangerschapsaankondigingen na miskraam

Wow, wat een ontzettend lieve en helpende reacties! ❤ Bedankt! Het helpt al heel erg om te lezen dat het niet gek is wat ik voel. En hoe verdrietig voor jullie, voor mij fijn dat het herkenbaar is. Ik heb het wel met mensen gedeeld, maar veel mensen gaan ook gewoon weer door en vragen er niet meer naar. Logisch, maar dat maakt het moeilijk om het er steeds weer over te hebben. Inderdaad een soort taboe. 
We gaan in juni lekker samen op vakantie, en heb me voorgenomen om vooral veel leuke dingen samen te gaan doen de komende tijd. 
Gevoelens de ruimte geven en er voor kiezen dit niet mijn leven te laten bepalen zijn ook echt uitspraken waar ik iets aan heb. Dat geeft me het idee dat ik er ook weer controle over kan hebben. En inderdaad... de vriendjes en vriendinnetjes moeten ook geboren worden. 
Ik had dit forum de laatste tijd wat vermeden omdat ik het weg wilde stoppen en negeren wat ik voelde, maar dit helpt me enorm. 
Nogmaals bedankt! ❤
 
Zoals iedereen al zegt is erover praten heel belangrijk. Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb er gelukkig altijd over kunnen praten met mn moeder en dat heeft me echt heel goed gedaan. 
Het was voor mij ook echt heel zwaar om iedereen om me heen en op straat zwanger te zien. Ik was ook heel jaloers. Maar vergeet niet dat het bij die andere vrouwen misschien ook wel tig keer fout is gegaan voordat ze een goede zwangerschap hadden en dat ze misschien ook in jouw schoenen hebben gestaan. Dat idee, dat die zwangere misschien ook problemen hebben gehad heeft me echt doen relativeren. Bracht rust in mijn hoofd.
Jouw tijd komt ook nog, daar kun je echt zeker van zijn. Is t nu niet, dan is het wel over een paar maanden. 
 
Echt heel herkenbaar.
Ik ben vorig jaar heel open geweest over mijn miskraam. Dit heeft mij heel erg geholpen en mensen kunnen dan ook begrip hebben en je steunen. Ik gunde natuurlijk iedereen een goede zwangerschap. Maar je gunt het jezelf ook!! 
Het komt echt goed!!
 
Terug
Bovenaan