zwangerschapsbal

hoi ik ben nu 4 maanden zwanger en indd ik was ook helemaal in dat belletje geintresseerd maar nu niet meer zo hoor ik vindt t een errug leuk gezicht maar ik wordt gek van dat geluid zo de hele dag bij me en ik neem aan dat als ik er al niet tegen kan de baby t denk ik ook niet leuk vindt ik heb m afgedaan en houd t gewoon bij muziekdoosjes dat klink beter hahaaha succes
 
Hoi,

Toen ik zwanger was van m'n eerste kindje heb ik ook vaak zo'n belletje omgehad. Ik vond het leuk staan en gezellig klinken.
M'n kindje bleek echter in stuit te liggen en is dus middels een keizersnede geboren.

Nu ben ik zwanger van de tweede en durf het belletje dus niet meer te dragen.
Misschien heeft de ligging van m'n oudste wel niets met het belletje te maken gehad maar misschien ook wel. Ik probeer het maar niet uit.

Groetjes Grietje
 
Ik vind het zo lastig oordelen zo'n stuitligging. Ik weet wel dat je het balletje na mate je zwangerschap vorderd helemaal beneden moet hangen. Daar schijnt ook vaak het een en ander fout door te gaan. Omdat het hoofdje van de baby bij het (vertrouwde) geluidje blijft moet het belletje helemaal bij het kruis hangen zodat het hoofdje helemaal naar beneden is.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan