zwangerschapsbal

hoi,
ik heb er ook een, maar hoorde idd ook dat het pas kwaad kan vanaf de 7e mnd.
dan zou de baby gaan draaien naar het geluidje in het balletje.Maar of dat nou echt zo is dat weet ik niet,maar draag het zelf nou niet meer sinds kort omdat het mij wel een beetje heeft afgeschrikt.Ik doe dalijk het balletje op de babykamer(moet ook rust geven)beetje bijgelovig????ik weet niet ....maarja liever het zekere voor het onzekere.
 
Toeval of niet, maar bij mijn eerste kindje heb ik zo'n bal gedragen en dat werd inderdaad een stuitbevalling. Ik heb het verhaal ook vaker gehoord maar ja, je hoort zoveel verhalen als je zwanger bent. Als jij de bal leuk vind moet je 'm gewoon dragen naar mijn idee.
groetjes!
Joke
 
Ik vind het niks. Zou zelf gek worden van de hele dag dat getingel en elke stap die je zet kan iedereen je volgen. Ik krijg er ook een beetje een koe idee bij. Sorry, maar niet voor mij.
 
Hoi,

Ik heb bij alle 4 (!) mijn zwangerschappen mijn "babybel"
gedragen.
Ten eerste vond ik m erg mooi!

Ten tweede zou het "volgens de traditie geluk brengen" dit vond ik gewoon leuk ;-)

2 van mijn kinderen lagen in stuit (keizersnede) en de andere twee lagen gewoon met hun koppie naar beneden.

Volgens zowel de verloskundige als de gyn kan de bel absoluut GEEN kwaad. Het kindje ligt zoals het prettig licht en laat zich niet sturen door een belletje. Dat het kindje ervan kan schrikken vind ik echt onzin. Het geluid van het belletje is zo zacht en lief van klank......

Je moet gewoon doen wat jij leuk vind en genieten van een prachtig geschenk voor je zwangerschap!

Groetjes, Irina

http://ervaar.nu/mama2b
 
Terug
Bovenaan