Zwangerschapsbh???

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een vraagje. Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben, dus ben nu 4w2d.
Maar mijn borsten groeien met de dag lijkt het wel. Mn eigen bh's beginnen al wat strakker te zitten. Veel ruimte is er niet, maar het knelt niet.

Hoe hebben jullie dit opgelost? Meteen een zwangerschapsbh gekocht of normale lingerie maar dan een maatje groter?? Ik ben heel benieuwd.

Groetjes Anoek

Meteen een meegroei beha , beugels is zoiezo niet goed meer, en die meegroeidingen groeien dus gewoon mee (dus scheelt uiteindelijk geld) als je denkt bij jezelf; ik wil ook BV gaan geven kan je eventueel meteen meegroei voedingsbeha's kopen scheelt dubbel geld

kijk eens op www.prettymum.nl daar hebben ze leuke dingen!

ik zelf heb gewone bh's gekocht maar dan een maatje groter. Ik pas ze nu nog steeds, heb alleen zo'n verlengstukje ertussen gezet. Ik heb wel het geluk dat ik nu dezelfde maat heb als mijn moeder dus na de zwangerschap krijgt zij ze. (stuk of 10)
Nou moet ik wel zeggen dat ik een lingerie tik heb, ik hou gewoon van mooie bandjes en kantjes enz.en de zwangerschaps bh's vind ik gewoon echt lelijk. De voedings bh's vallen overigens wel mee.( heb ik er 1 van maar draag ik nog niet)
ik heb wel gehoord dat het wel beter is om zwangerschaps of voedings bh's te dragen, waarom weet ik alleen niet meer.

groetjes,
Patricia

vanwege de beugels, die kan bobbels veroorzaken en die zijn vrij pijnlijk omdat je borsten momenteel flink aan de groei en ontwikkeling zijn.

Ik kwam erachter dat ik zwanger was toen ik 6a7 weken op weg was.. Bij mij leken ze ook idd te groeien als kool!

Ik heb zelf een gewone BH in een maat groter gekocht en een zwangerschapsbeha..
Zo kon ik kijken wat ik fijn vond.. moet zeggen dat ik nog meestal een gewone beha aan heb..

Ik heb gewoon bh's een maatje groter gekocht. Ik heb in het begin een meegroeibh gepast, maar daar voelde in me zo ongelukkig in!
Ik koop dus gewoon steeds een maatje groter en ga straks net voor de bevalling over op voedingbh's.

hoelang zijn jullie zwanger want het is echt niet goed voor je melkklieren om beugels te dragen, dan maar ongelukkig (lekker belangrijk of die effe wat minder zit qua sexyness)

Hoi,

Nou ik had hetzelfde probleem als jij hoor! Ze groeiden bij mij ook als kool. Heb toen eerst een bh van m'n moeder geleend (die was een maatje groter). Maar al snel zat die ook niet lekker meer. Heb toen een paar meegroei-bh's gekocht bij livera en die zitten echt heerlijk. Eentje van een merk (Anita ofzo dacht ik) en eentje van het eigen merk. Ze zitten beide prima. Ik was eerst bang dat ik er geen genoeg steun in zou hebben (heb van mezelf normaal gesproken al een d-cup en droeg altijd bh's met beugels) maar dat is me echt meegevallen! Die van de Hema raad ik af, vond hem zelf absoluut niet goed ondersteunen.

groetjes Rinzz

Terug
Bovenaan