Zwangerschapsbh???

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 14:16:19'));

hoelang zijn jullie zwanger want het is echt niet goed voor je melkklieren om beugels te dragen, dan maar ongelukkig (lekker belangrijk of die effe wat minder zit qua sexyness)

Ik ben nu 19 weken zwanger en draag al 7 weken een meegroeibh met beugels!
Ik moet zeggen dat ik die heb in twee cupmaten groter dan mijn normale maat en hij zit echt heerlijk.
Bij mijn eerste had ik een bh zonder beugel, maar toen ik  daar een E/F cup inhing, zaten ze bijna op mijn buik, bij wijze van spreken.
Dat wilde ik bij deze zwangerschap dus absoluut niet.

Mijn beugel bh's zijn gewoon van Anita Maternity Wear.

gr mama van MD

Hoi ponyville:

ik ben 34w6d
Maar ik snap echt het probleem niet een beugel zit toch onder je borst en niet op???
Krijgt iedereen van die bobbels of misschien alleen als je al hele grote borsten van jezelf had.
Ik ben zelf namelijk van een b-tje naar een d-tje gegaan en ik heb tot nu toe nog geen last gehad. of ik heb misschien wel onwijs geluk gehad.

groetjes,
patricia

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben vanmiddag toch even naar de speciaalzaak gegaan, want mn eigen bh's gaat net en we gaan 2 weken met vakantie. Ik zag mezelf al helemaal zitten op de camping met borsten die uit mn bh puilen, hahaha!

Ik heb nu een meegroei-bh van Anita Maternity Wear, met beugel, net als mama van MD. Ik heb van mezelf al een d-tje en ik wil toch wel goed voor ze zorgen en voldoende stevigheid bieden. Ik heb hem gepast en eerlijk is eerlijk, het zit echt geweldig. Niks drukt en de stof is zacht. Ondanks dat toch voldoende stevigheid.

Het voelt wel dubbel hoor. Mijn zwangerschap is nog zo pril en dan nu al zo'n bh kopen... Dat je borsten al zo snel en zo hard kunnen groeien had ik niet verwacht.

Groetjes

Ook ik heb gewoon eerst maar eens een maatje groter gekocht. Ik vind die zwangerschaps bh's echt te lelijk voor woorden! Heb je eindelijk een beetje borsten, die je in een mooie sexy bh kunt stoppen, verkopen ze alleen maar van die enorme lappen stof, van die oerdegelijke dingen  bah! Eens kijken hoe lang ik dit volhoud, voordat ik net als iedere andere mama over moet stappen naar de voedings/zwangerschaps bh.
Grtjs. Paddy

quote: Paddington71 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 18:43:18'));

Ook ik heb gewoon eerst maar eens een maatje groter gekocht. Ik vind die zwangerschaps bh's echt te lelijk voor woorden! Heb je eindelijk een beetje borsten, die je in een mooie sexy bh kunt stoppen, verkopen ze alleen maar van die enorme lappen stof, van die oerdegelijke dingen  bah! Eens kijken hoe lang ik dit volhoud, voordat ik net als iedere andere mama over moet stappen naar de voedings/zwangerschaps bh.
Grtjs. Paddy

Tip: kijk eens in de speciaalzaak voor Anita's, die zijn echt wel mooi, zelfs helemala kant is er te koop! Ik heb satijn met ingewerkte bloemen er op en lekker met beugel! dus mijn borsten hangen mooi op hoogte en steken lekker vooruit !!! Je ogen lek dus, met mijn F cup.

gr mama van MD

Ha Anouk,

ik ben vandaag 5 weken zwanger en heb nog helemaal geen last van mn borsten. Gewone BH's passen nog prima. Raar he...wat een verschil!

Verder merk ik overigens ook nog niets....maakt me wel aan het twijfelen maarja...de RDs zijn niet gekomen en de test was positief.

Ukkie26

Hoi hoi

Ik ben 1 juni bevallen, maar heb nooit grotere borsten gekregen (gelukkig) en nooit geen pijn gehad.

Heb van mezelf al een hele borstpartij, dus ik ben wel blij dat ze niet groter werden :p

xxx Nienke

Terug
Bovenaan