zwangerschapsbroeken

ik heb expres niet veel lange broeken gekocht maar 2 ervan zitten nu al de gaten in!
ik vind de kwaliteit zo ontzettend slecht van deze broeken!
heeft iemand dit ook? ik heb de ene bij miss etam gekocht en de andere bij de c&a.

en hebben jullie al korte zwangerschapskleding?
en waar hebben jullie die dan gekocht?

Hai, heb 2 korte(re) spijkerrokjes van Mama-licious, gekocht bij speciaalzaak, maar hebben ze ook bij Prenatal.. En ik liep toevallig tegen een heel luchtig rokje aan bij HEMA, in de uitverkoop. Maatje L genomen en zit heerlijk.
Zo doe ik het meestal, probeer echte positiekleding te combineren met gewone kleding, dat scheelt in de portemonnee! Heb bijv. ook zo'n harembroek, die heeft een lage, rekbare bovenrand en blijft mooi onder mijn buik zitten..
Zou wel teruggaan met de broeken, dat zou toch niet moeten kunnen..

Tot nu toe zo goed als geen klachten, alleen laat er bij 2 miss-etam broeken de naad in de bovenrand een beetje los, maar met naald en draad is dat wel weer te verhelpen.

He
Ik heb 2 lange broeken van mama licious.en die zijn nog erg goed.heb verder nog wat driekwart broeken.heb bij prenatal gekocht maar ook bij hennes is het goed te betalen.en draag graag tuniekjes met legging eronder.vind die banden aan die broeken en rokken soms helemaal niet lekker zitten.en in de zomer nog warm ook.dus vandaar dat ik ook graag jurkjes en tunnieken draag.
liefs jootje

heb bij de miss etam helemaal geen leuke broeken gezien (heb zelf altijd broeken met iets uitlopende pijpen, en ze hadden alleen maar rechte broeken, dat staat mij wat minder goed, en ik krijg uitslag van linnen broeken..)
.
Heb voornamelijk rokken/jurkjes en tunieken gekocht... Lekker zomers :) en als het wat frisser is legging en laarzen eronder en klaar...

He ik heb me te buiten gedaan aan jurken van de winkel Noppies, is niet heel goedkoop, maar wij zwangeren mogen er toch ook wel beetje leuk bij lopen?
Mijn basis zoals spijkerbroek, nette broek shirtjes enzo komen allemaal van de hennes, maar ja daar is de kwaliteit ook minder van, maar dat weet je van te voren.

Prenetal heeft zeker leuke en betaalbare kleding, daar heb ik ook een jurk gekocht een spijkerrokje en verder leuke shirtjes.

gr. nath

he mijn basis komt bij de hennis vandaan, zoals spijkerbroek, nette broek, lekkere hangkleding en shirtjes. Wat je inderdaad merkt is dat het niet van heel goed kwaliteit is, maar het kost ook geen drol.

Ik heb me laatst voor de zomertijd mezelf enorm verwent bij de winkel noppies, en geweldige jurken gekocht. Nu draag ik ze nog met een legging, maar als de beentjes iets bruiner zijn zonder.
Noppies heeft super leuke kleren maar is heel erg duur.
Maar mogen we nu we zwanger zijn er ook niet leuk bijlopen??? Wil niet zeggen dat het maar een korte periode is dat we erbij moeten gaan lopen als sporty spice!!!

Terug
Bovenaan