zwangerschapsbroeken

Ik heb ook maar een paar basic dingen gekocht.
1 spijkerbroek, 1 spijkerrok en 1 witte broek.
Eerste 2 van mama huppelepup. (kom er even niet op) en de witte broek wou ik perse hebben is van esprit.
Flink aan de prijs, maar ik dacht in de zomer komt het goed.
Maar hij is veel te groot, zo jammer!
Ik heb hem maar 1x aan gehad.
Iemand intresse?

Maar de spijkerbroek en rok heb ik heel veel aan gehad en nog steeds en was niet duur.
En nog niet versleten.

Misschien dus een tip.

ik heb mamalicious, 2 spijkerbroeken, 1 spijkerbroek capri, en wat shirtjes..
ook heb ik 2 zwangerschapscapri's zwart en wit van een onbekend merk.. ik had ook nog wat broeken voor de zomer en heb ook gewone kleding gecombineerd..
wat hema shirtjes en klaar!
je draagt het maar zo kort, vind het gewoon zonde...
hennes heeft ook wel leuk spul, dus daar heb ik ook wat van.
en natuurlijk leggings met tunieken! ideaal!

liefs

thnx dames,
ik ben vd week bij prenatal geweest maar kon echt niks vinden, net allemaal te klein.
het gaat tot maat 44 en ik had 44 maar nu 46.
(ben helemaal rond zwanger hahaha)

ik ga denk toch maar eens bij hennes kijken.

Ik wou dat ik zelf mijn kleding kon maken.

Ik word boos en depressief wanneer ik ga shoppen voor broeken.
Ik heb aardig dikke boven benen. Voor de zwangerschap had ik maat 44 en 46 bij strakkere stoffen. Nu pas ik niets bij Hennes (maat 48). Bij Prenatal hebben ze ook tot maat 46, heb ik gepast maar is veel te strak. Bij miss etam vind ik de positie kleding niks, de plus collectie daarentegen zitten wel leuke dingen bij maar dat is ook eigenlijk niet de bedoeling. Bij Wehkamp het je ook grote maten maar dan is het weer zo'n gedoe met terugsturen enzo..

Succes dames met shoppen
veel liefs
Marloes

k wou dat ik zelf mijn kleding kon maken.

Ik word boos en depressief wanneer ik ga shoppen voor broeken.
Ik heb aardig dikke boven benen. Voor de zwangerschap had ik maat 44 en 46 bij strakkere stoffen. Nu pas ik niets bij Hennes (maat 48). Bij Prenatal hebben ze ook tot maat 46, heb ik gepast maar is veel te strak. Bij miss etam vind ik de positie kleding niks, de plus collectie daarentegen zitten wel leuke dingen bij maar dat is ook eigenlijk niet de bedoeling. Bij Wehkamp het je ook grote maten maar dan is het weer zo'n gedoe met terugsturen enzo..

Succes dames met shoppen
veel liefs
Marloes

he Marloes, wat grappig dat je zegt ik wou dat ik men kleding zelf kon maken. Ik ga elke week trouw naar naailes, en ik moet je zeggen ik ben al maanden met de zelfde positiejurk bezig, gewoon weg omdat ik te moe ben om er iets aan te doen. Dus dat werkt helaas niet. Ik denk dat mijn jurk klaar is al ik bevallen ben hahahaa.

Hey Nathalie,

Grappig dat je dat zegt.. Ik denk al tijden om op les te gaan en mijn zolder zo inrichten dat ik daar kan werken maar ik denk dan ook gelijk dat ik het laat liggen dus ben ik er nog niet aan begonnen.

veel liefs
Marloes

Terug
Bovenaan