zwangerschapsbuikje

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb een vraagje.
Ik ben nu 7 weken zwanger en krijg nu echt een zwangerschaps buikje.
Meerdere mensen zeggen dat ik een meeling zal krijgen vanwegen dat je me buikje echt goed  gaat zien nu.
Ben er wel trots op maar ben benieuwd of meerder mensen al met 7 weken een zwangerschapsbuikje hebben.
of dat het toch echt wijst op een meerling.

Groetjes Margo

hey!
nee ik heb dat niet. ben nu 12 week, maar er is nog maar een klein beetje te zien.
snellere groei van je bui betekend niet direct een meerling. vaak in het begin zijn het ook je darmen die opzetten tgv het hormoon.

liefs

hoi hoi
ik had ook zo snel al een buikje het is inderdaad te vroeg om nu te zeggen het is een meerling daar komt mijn buikje vandaan
bij mij zei de vk ook het is je 2de kindje en je darmen werken mindersnel....dan heb je al snel een buikje
je baarmoeder komt nu nog niet boven het schaambeen uit dus het kan echt niet van je kind(jes) zijn...
ik ben nu 11+2 en heb nu echt een buik....ik kan ook al mijn baarmoeder voelen dus waarschijnlijk zal je net als ik ook een echt zwangerschapsbuikje hebben
groetjes sandra

Hi Margo,

Ik ben ook 7 weken zwanger en mijn buik begint ook al flink te groeien. Ik heb ook al even gedacht 'o jee, straks zijn het er 2'. Maar het is zoals de anderen ook al schrijven: er kunnen meer oorzaken zijn voor een snel groeiende buik. Mijn baarmoeder zit nog heel laag, en is nog klein, maar het lijkt wel alsof mijn darmen ineens veel meer vasthouden. Ik heb op mijn werk ook al meerdere mensen naar mijn buik zien staren, dus ik ben benieuwd of ik het nog 6 weken geheim kan houden.
Spannend hè! Wanneer krijg je een echo?

Hottymommy

Hallo Dames,

Moet ik mij nu zorgen maken. Ik word met de dag magerder heb ik het idee. S'avonds heb ik nog wel eens een buikje maar s'ochtends weer helemaal niets. Daarbij voel ik ook niets. Alleen mijn borsten zijn wat groter. Sinds eergisteren heb ik wat bruinige dikke afscheiding...ik hoop dat alles goed gaat. Morgen mijn eerste afspraak bij vk. Duimen.....gr en wees trots op je buikje...

liefs, Resma

Hi Dames,

Wat je ziet zijn je darmen, onder invloed van je hormonen. Niet meteen denken dat je een meerling krijgt of dat je je baby ziet, want kijk maar in de boekjes,   als je zo kort zwanger bent, is je baby echt nog heel erg klein.
Neemt niet weg dat het kei leuk is natuurlijk, ik was er ook altijd trots op hoor, en droeg ook al heel vroeg zwangerschapskleren, dit is mijn tweede, en het ging nog sneller met groeien.

Super dames, veel plezier met de zwangere buikjes.
X

ben zelf ook   bijna 7 weken,maar van een buikje is bij mij nog helemaal niks te zien,merk alleen dat mijn blokjes wat minder worden.
had verwacht dat als je helemaal geeen buik had,dat je het wel snel zou gaan zien,maar niet dus.
we wachten dus nog maar af wanneer het zichtbaar begint te worden

Hoi hoi,

ik hoor hier eigelijk niet meer thuis, ben 17 december 2007 bevallen van mijn dochtertje.
Maar ik lees nog regelmatig mee op het forum...
Ik wilde hier toch ff op reageren. Ik had ook al enorm snel een buik.
Tegen mij zeiden ze ook vaak dat ik een meerling verwachte, maar die buik wil dus niet altijd iets zeggen. Het kan zijn dat je meer vruchtwater hebt en dit maakt ook al onmiddellijk dat je sneller dik wordt. Leuk seg!!! Ik zou zeggen: geniet ervan!!!

Veel liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan