zwangerschapsbuikje

Hallo, ik ook 7 weken en begin ook al een dikke wat opgezette buik te krijgen.
Zijn vast idd de darmen, maar wacht in spanning af op het echte werk

Ik krijg aanstaande maandag me eerste echo.

kijk er ontzettend naar uit, zal dan ook van de vk te horen krijgen over het hoe en wat.
maar ga nu lekker verder genieten van me buikje ook al kunnen het de darmen zijn.
hoop het wel want voor me eerste zwangerschap een meerling krijgen lijkt me niet helemaal wat.
hoewel als het zo zou zijn het wel meer dan welkom is.

groetjes margo

Hallo,

Ik zit op 12w+2d en moet van sommige broeken nu al de knoop losdoen. Mn vriend ziet het verschil wel al maar probeer zoveel mogelijk weide blousjes aan te doen zodat ze het op mn werk nog even niet zien.

dames geniet ervan!!!

groetjes Sue

Hoi,
Ik ben nu 7 wk en heb normaal niet echt een buikje...maar nu...ik draag veel srakke kleding...en het gaat echt allemaal al strak zitten....heel leuk vind ik dit niet...want we willlen het nog ff voor ons houden..tot ong. 11 wk..nou ik ben benieuwd!! Een beetje sjoemelen...zodat het niet opvalt..haha..
Succes meiden..

Hallo,

Ik ben nu negen weken en drie dagen zwanger en mijn buik begint ook iets boller te worden... Een vriendin van mij is ook zwanger die is al veel verder dan ik en die begon heel laat uit te dijen ze denkt dat dat door haar buikspieren komt die heeft zei wel en ik totaal niet. Hebben jullie hier al vaker van gehoord?
Ik hoop dat het nog even wegblijft bij mij op de bolling na die ik nu heb (tja die zit er nu eenmaal en ik vind het wel heel leuk!) want we willen het nog even stilhouden tot na mijn tweede echo 31 jan.
Mijn borsten zijn ook al gegroeid denk dat ik eerder aan nieuwe bh's toeben dan aan nieuwe broeken en truitjes

Groetjes Wendy

HI hi allemaal,

Ik ben nu 19 weken zwanger. Bij 6 weken kon ik mijn broeken al niet meer dicht doen en had ik een behoorlijke buik. Men zei tegen mij ook dat het er vast meer waren. Inmiddels echo gehad en het is er echt maar 1. Ondanks dat het mijn eerste is reageert mijn buik volgens de kenners alsof het een 2e is. Ik groei snel, maar ja voelde me ook heel snel echt zwanger.

Succes.
Groetjes
manta

Hello,

Wat ontzettend leuk dat de meesten zo vroeg al een buikje krijgen... Wees er trots op zou ik zeggen!!! Geniet er maar van...

Ik ben nu 33 weken en bij mij zie je nog haast niks.. Ben nu 4 kilo aangekomen, maar waar het zit?? Er is ook haast niemand die nog ziet dat ik zwanger ben, echt jammer.. Sinds 2 weken heb ik wel zwangerschapsbroeken aan omdat de band net wat strak zit, maar verder niks... Dus wees maar trots, het kan ook anders...

Liefs xxx

he verdorie linda,

Dat lijkt me echt niet leuk, je hoeft nog maar 7 weken, ik hoop dat je die laatste weken flink uitdij hihih. nee kan me voorstellen dat ik daar niet blij mee zou zijn.

Ik ben nu 15 wk en het is voor mij al duidelijk te zien, ik ben vanmezelf behoorlijk stevig en heb altijd wel wijde kleren aan, dus heb nog niemand iets horen zeggen. als ik straks die buik van me ga laten zien door ineens strakkere dingen aan te trekken dan zal iedereen opkijken hiihh.
Ook ik paste me brieken al niet meer met 7 wk. ik draag al weken zwangerschapsbroeken. of een broek met een elastiekje in het knoopsgat en dan om je knoop.

kan niet wachten om me me buikje te showen, heb hetaltijd moeten verdoezelen vanwege me rolletje hihih en nu mag het en durf ik nog niet echt. ik wacht tot ie nog wat ronder en boller is.

succes iedereen en vooral genieten he.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan