Zwangerschapscomplicaties

Gelukkig dat jij en de baby het nog goed maken. Ik kan me wel voorstellen dat de rest van je zwangerschap wat minder zorgeloos zal verlopen. Zijn jullie wel een beetje gerustgesteld?

We duimen dat alles goed blijft gaan!!!

Een vriendin van mij had ook een vleesboom en stond onder controle van de gyn. Haar bevalling is normaal verlopen, maar haar zoontje was wel erg klein, rond de 2200 gram en zo'n 46 cm. Dat kwam omdat er te weinig ruimte was. Wonderlijk genoeg mocht hij gelijk mee naar huis en hij heeft het altijd heel goed gedaan, kreeg wel speciale voeding voor dysmature babies en drinken kostte hem veel energie. Nu is het een heerlijk mannetje van bijna 3 jaar.
Een andere vriendin heeft net als jij een operatie gehad aan haar eierstok omdat die ook gedraaid was tijdens de zwangerschap. Ook dat is helemaal goed gegaan. Verder geen complicaties en een gezonde zoon.

Kijk, dat zijn toch positieve verhalen. Dat vind ik fijn om te lezen. Je leest doorgaans alleen de minder leuke verhalen op forums, als je op dit onderwerp gaat zoeken en het is prettig om te weten dat het ook gewoon goed kan gaan :D

de negatieve verhalen hoor je het eerste he.
Ik ben blij voor jullie dat er zo op het eerste gezicht geen hele rare dingen aan de hand zijn en het de geboorte van een gezond kindje niet in de weg hoeft te staan! Succes met alles en hou ons natuurlijk op de hoogte ;)

Terug
Bovenaan