zwangerschapscursus

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben even nieuwsgierig of jullie ook een zwangerschapscursus, zwangerschapszwemmen of -gym gaan doen?
Zelf begin ik in augustus met zwangerschapszwemmen! Heb er wel al zin in!

groetjes van Iejoor
22weken en 4 dagen

Ha,

ik begin dinsdag met zwangerschapsyoga. Ben benieuwd of het iets voor mij is. Verder sport ik gewoon nog 1 keer per week.
Dat gaat nog steeds erg goed.
Groetjes

Ook ik begin het einde van deze maand aan zwangerschaps yoga..
Geen idee of het wat voor mij is, met mijn zoontje had ik geen cursus gedaan, maar lijkt mij toch wel makkelijk ivm prettige houdingen en adem technieken (als ik ze op het moment supreme nog herinner...)

Vind normale yoga ook fijn dus als het er een beetje op lijkt

Liefs Nika

he meiden

ik ga even na hier in almere of er ook zwangerschap zwemmen is dat lijkt me wel leuk

ik ga niet gym doen dat is niks voor mijn samen met die andere vrouwen gaan liggen puffen en hijgen haahha en ja dit is mijn 3de keer om te bevallen dus ik weet wel wat weeen zijn en hoe een bevalling voelt en puffen dat gaat vanzelf hooor!!

voor de genen die het wel doen heel veel plezier je houd er soms leuke contacten aan over

liefs cora

Hallo

ik begien im augustus met zwangerschapgym. Mij vorige zwangerschap heb ik het ook gedaan aleen heb ik 5 lesen gemist omdat ik te vroeg bevalen ben. Ik heb paar vrindinen aan overgehouden en een van is weer te gelijk met mij zwanger.
De vrouw wat les geeft is ook mijn fysio en ik krijg daar ook extra oefningen voor mijn rug.

Zwangerschap zwemen heb ik vorigekeer ook gedaan en vod het heel fijn. Omdat ik al een kind heb gaat het deze keer niet, ik ga wel baby zwemen en dat ik ook fijn. Woensdag afzwemen vvor Guppy 3 diploma.

Veel plezier met jullie zwangerschap cursus

ja, wij gaan ook een 10 daagse cursus doen via Icare... Jippie!

Ik was eigenlijk niet van plan om een cursus te gaan doen. Ik zwem samen met mijn buurvrouw (niet zwanger)  1 tot 2 keer in de week. Mijn buurvrouw doet aan waterpolo en die trainingen beginnen binnenkort weer. Ik ben nu toch maar van plan om naar zwangerschapszwemmen te gaan, want in mijn eentje ga ik toch niet zo heel snel baantjes zwemmen. En het lijkt me wel leuk omdat je toch weer nieuwe mensen leert kennen.

Groetjes
Wilma
22 wk en 2 dgn

Hoi Hoi

Is er ook iemand die in Hoorn NH gaat yoga-en, gymen of zwemmen??

Groeten Korrine

Terug
Bovenaan